PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Date: Tue, 25 Nov 2003 09:06:44 +0100

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bpv1f8$ouc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Patrycja"
    > <icia23_wytnij_to_wszystko_bo_nie_napiszesz__@poczta
    .fm> napisał w
    > wiadomości news:bpuths$jjj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Niemczech.

    > Hiszpania....Luxwmburg

    > A Gunter Verhogen powiedział wczoraj, że "żałuje że się tak ujmował za
    > Polską".
    > Jednak mam satysfakcje, że powiedziałem "nie" na referendum.

    Ja nie mam satysfakcji, ( a przynajmniej minimalna)
    Wolalbym, wyjsc na przerazliwionego nieufnego zacofanca, ktory nie mial
    racji.
    Niestety, zycie jednak potwierdza wiekszosc przewidywan eurosceptykow.
    Im gorsza ogolna sytuacja gospodarcza, tym rzady panstw unii troszcza sie
    bardziej o swoich obywateli/wyborcow a nie o dobrobyt obywateli innych
    panstw.I jest to chyba logiczne?
    Naturalnie rowniez glosowalem NIE

    --
    pzdr. Krzysztof