PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za sprzatnie?

  • 1. Data: 2003-11-24 17:09:29
    Temat: Ile za sprzatnie?
    Od: "Anika" <a...@p...onet.pl>

    Jak w temacie:)

  • 2. Data: 2003-11-24 17:39:17
    Temat: Re: Ile za sprzatnie?
    Od: "zbok elekcyjny" <omniconn-uprasza-się-o-niespamowanie-@yahoo.com>

    "Anika" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bptdv5$96h$1@news.onet.pl...
    > Jak w temacie:)

    Zależy... Zawodowcy pracujący dla włoskiej
    mafii biorą około 10000$ za sprzątnięcie klienta.
    Ukraińcy cenią się niżej bo już za 1000$ od
    zlecenia. Wszystko zależy od pracodawcy.

    --
    Jestem zbyt leniwy i mało inteligentny,
    aby wymyśleć błyskotliwą sygnaturkę!

  • 3. Data: 2003-11-24 17:45:03
    Od: "Anika" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbok elekcyjny" <
    > Zależy... Zawodowcy pracujący dla włoskiej
    > mafii biorą około 10000$ za sprzątnięcie klienta.
    > Ukraińcy cenią się niżej bo już za 1000$ od
    > zlecenia. Wszystko zależy od pracodawcy.

    Taaaaaaa...;)
    A mnie interesuje sprzatanie mieszkania...ile na godzine?ile za mycie
    okien?za sprzatanie domku?

  • 4. Data: 2003-11-24 19:07:16
    Od: "zbok elekcyjny" <omniconn-uprasza-się-o-niespamowanie-@yahoo.com>

    > Taaaaaaa...;)
    > A mnie interesuje sprzatanie mieszkania...ile na godzine?ile za mycie
    > okien?za sprzatanie domku?

    Hehe, no to inna sprawa. Kiedyś jak mnie było na
    to stać i mieszkałem sam, to pani z Białorusi za
    dokładne sprzątnięcie całego mieszkania (łazienka,
    kuchnia, 2 pokoje i przedpokój + mycie podłogi,
    czas pracy około 3,5 godziny) płaciłem 70 zł.
    Ceny warszawskie. Pewnie na ścianie wschodniej
    jest taniej. A teraz sprząta mi siostra :)

  • 5. Data: 2003-11-24 23:57:49
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

> [...]
    > czas pracy około 3,5 godziny) płaciłem 70 zł.
    > Ceny warszawskie. Pewnie na ścianie wschodniej
    > jest taniej. A teraz sprząta mi siostra :)

    Z tego co wiem to Panie pracujace w firmach sprzatajacych biurowce dostaja w
    Trojmiescie 2-5 zł za godzine. Czasem tylko odkurzaja i myja podloge a
    czasem robia generalne porzadki. Znam tez Pania ktora sprzata mieszkanie 3
    pokojowe co sobote po 5-7 godzin. Musi być bardzo dokładna, bo tego wymaga
    szefowa (nie ja:) Dodatkowo prasuje. Zarabia około 500zł /mc. Co kwartał
    myje okna co jest wliczone w wynagrodzenie.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-11-25 06:31:50
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Anika wrote:
    > Jak w temacie:)

    W Sz-nie 4-6 godzin (mieszkanie, dom) 50 PLN rok temu

    --
    pozdrawiam
    w_nie