PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co tu chodzi z ta praca w Uni? › Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O co tu chodzi z ta praca w Uni?
    Date: Tue, 25 Nov 2003 12:30:49 +0100

    Użytkownik "Patrycja"
    <icia23_wytnij_to_wszystko_bo_nie_napiszesz__@poczta
    .fm> napisał w
    wiadomości news:bpuths$jjj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Niemczech.

    Hiszpania....Luxwmburg

    > Niemcy i Austria mają nas dopuścić do swojego rynku pracy za 8 lat, a
    > inne państwa za 2...Można było się domyślić, że tak będzie...Zrobili
    > wspaniałą kampanię za UE i my Polacy daliśmy się na to
    > nabrać.Przedstawili wszystko pięknie, ładnie.Młodzi ludzie myśleli, że
    > będą nowe miejsca pracy za granicą i dlatego głosowali, a teraz okazało
    > się, że będą, ale może później, a ciekawe co później się okaże...

    Wiesz co...Ja rozumiem, że jesteś kobietą i jak wszystkie kobiety posiadasz
    specyficzną logikę rozumowania ale wytłumacz mi co zyskalibyśmy w kwestii
    pracy w Unii gdybyśmy w większości zagłosowali na NIE. Poza tym może tak
    zacytowalibyście POWODY, którymi kierują się wymienione przez Was kraje.
    yamma