PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]

  • 11. Data: 2008-06-20 20:11:07
    Temat: Re: [OT] Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mich@l pisze:

    > Pod halą?

    Krasińskiego róg Broniewskiego, obok przystanku 122 w stronę Powązek.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 12. Data: 2008-06-20 20:12:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3h2h1$egg$2@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Co nie znaczy, że na pewno kłamie.
    Może tak, może nie.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-06-20 20:32:51
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    > Krasińskiego róg Broniewskiego, obok przystanku 122 w stronę Powązek.

    no to chyba już się napracował.... :)

  • 14. Data: 2008-06-20 20:40:32
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 20-06-2008 22:11, Liwiusz pisze:

    > Krasińskiego róg Broniewskiego, obok przystanku 122 w stronę Powązek.

    A taki podły kebab tam serwują. Widać dzięki oszczędnościom na produkcie
    mają na pensje dla załogi :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 15. Data: 2008-06-20 20:48:50
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > nie wydaje mi się, bo babka sprawiała wrażenie całkowitej nogi z IT
    > (zainteresowanym moge podac nazwe firmy, zaczynającej się an E :)

    haha, niech zgadnę, Elanit IT czy cos takiego?

    to firma specjalizująca się w handlu danymi osobowymi pod pseudonimem ofert
    pracy (firma jakich masa w naszym kraju)

    więc jak szukasz pracy, to najpierw się zastanów jak dymać takie firmy, albo
    jak dobrze utrudnić im życie:O)

  • 16. Data: 2008-06-20 20:55:30
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > Niedawno szukałem pracy i tak się trafiło, że obok siebie wydrukowano
    > dwa ogłoszenia "do sprzedaży kebabów 1400 netto" i "elektronika
    > zatrudnię 1800 netto"

    eee... to już jakaś nowość:O)

    gdzie to zaczęli dawać ogłoszenia z podanym wynagrodzeniem?
    dawaj namiary:O)

  • 17. Data: 2008-06-20 21:06:17
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    Marek wrote:
    > Reasumując:
    > Nie opłaca się startować na rynku IT.

    Informatyk czyli: programista, analityk, tester oprogramowania czy tzw.
    tonerowy?
    Jeśli to drugie, to faktycznie nie opłaca się. Utrzymanie sieci w małej
    firmie, jakiejś małej strony www, usunięcie wirusa, naprawa drukarki -
    czyli wszystko i nic - to faktycznie marne pieniądze. Robiłem to (a
    nawet sporo więcej) na studiach za takie pieniądze, że wstyd się przyznać.

    Sam nie robie w IT ale znam sporo ludzi w tej branży - na ogół z 1-5
    letnim stażem, Poznań/Wrocław/Gdańsk. 4k brutto to skromne początki.
    Zatem powinieneś chyba wyspecjalizować się w czymś i nie mam wcale na
    myśli certyfikatów. Moi znajomi, zanim dostali prace po studiach, mieli
    co najwyżej wszechobecny certyfikat Cisco. Liczą się natomiast studia!

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2008-06-20 21:17:59
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    > haha, niech zgadnę, Elanit IT czy cos takiego?

    Cholera walnąłe literówkę jeśli odsęp pomiędzy literami może wynosić 5 cm...
    Firma na H, końcówka na S :) W środku jest może.....yyyyyy :)

    > to firma specjalizująca się w handlu danymi osobowymi pod pseudonimem
    > ofert pracy (firma jakich masa w naszym kraju)

    o, tego nie słyszałem, możesz rozwinąć wątek ? Czy takie TietoEnator to coś
    podobnego ?

    > więc jak szukasz pracy, to najpierw się zastanów jak dymać takie firmy,
    > albo jak dobrze utrudnić im życie:O)

    Możesz rozwinąć, bo nie łapię

  • 19. Data: 2008-06-20 21:22:02
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    > co najwyżej wszechobecny certyfikat Cisco. Liczą się natomiast studia!

    No to poszłem żem w las. Bez Cisco (brak $$$), a studia za mną (Uniwerek,
    częściowo informatyka).
    Chyba muszę się wybrać na miesiąc do Katowic, Wrocławia, Poznania - może się
    uda się coś ciekawego znaleźć...

  • 20. Data: 2008-06-20 21:58:37
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 20-06-2008 23:22, Marek pisze:

    > No to poszłem żem w las. Bez Cisco (brak $$$), a studia za mną (Uniwerek,
    > częściowo informatyka).

    A może na dobry początek zacząłbyś od jakiegoś niedrogiego certyfikatu
    zaświadczającego że używasz poprawnej deklaracji kodowania znaków w
    postach na usenecie?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl