PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]

  • 71. Data: 2008-06-26 10:19:15
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk -
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 26 Cze, 09:36, Robert Jaskula <_rathi_@_wp_._pl_> wrote:
    > Nie wchodzilem na strone. Nie jestem zainteresowany ta oferta. I nigdy
    > wczesniej nie widzialem zadnego ogloszenia na infopracy.

    czyli zabierasz glos na temat, o ktorym nie masz zielonego pojecia. W
    dodatku czynisz to autorytywnym tonem.

    > Z ogloszenia mozna wyciagnac 2 wnioski.
    > 1. Praca jest w Warszawie, a firma w Opolu.
    > 2. Praca jest w Opolu, a firma w Warszawie.
    > Oba wnioski da sie uargumentowac, opierajac sie tylko na stronie z
    > ogloszeniem.

    a skad to wiesz, skoro ogloszenia nie widziales? Ponownie wniosek -
    zabierasz glos na temat, o ktorym nie masz pojecia i znow robisz to
    autorytatywnym tonem.

    > Oczywiscie, kazdy zainteresowany powinien wejsc na strone KP i pewnie
    > wszelkie watpliwosci zostalyby rozwiane. Jako niezainteresowany nie
    > wszedlem, stad watpliwosci po kilkusekundowym rzucie okiem na ogloszenie.

    Ponownie - po parosekundowym rzucie mozna miec ogolne wrazenie. Nie
    uzasadniajace dyskutowania o szczegolach, ktorych nie nie zna.

    > PS.
    > Szkoda, ze tak latwo oceniasz innych Anonimie. Zwlaszcza, ze ich nie
    > znasz i nie masz najmniejszego pojecia o nich i tym co zrobili, a czego
    > nie zrobili i skad takie, a nie inne wnioski wyciagneli. Jakis psycholog
    > z pewnoscia wyciagnalby z tego odpowiednie wnioski. Na szczescie nie
    > jestem psychologiem (ani glupim, "anonimowym" gowniarzem*), wiec nie
    > bede ocenial.
    >
    > *) Okreslenie na kazdego, komu wydaje sie, ze jest anonimowy, i w
    > zwiazku z tym obraza wszystkich jak leci. Kiedys na takich mowilo sie
> [...]

    Nikogo nie ocenialem - rekomendowalem tylko pozadane zachowania.
    Nadinterpretowujesz fakty, w dodatku wyciagajac zupelnie nieuprawnione
    wnioski. Psycholog powiedzialby, ze to typowy przypadek projekcji.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 72. Data: 2008-06-27 23:27:31
    Temat: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Od: "paythecostobethaboss" <p...@e...com>

    Piotrek wrote:

    > CCNA nie ma wielkiego znaczenia, byle student ktory w ramach
    > zaliczenia to zrobil moze sie tym pochwalic a i wiedza z CCNA wielka
    > nie jest. CCNP juz lepiej i wieksze pojecie trzeba miec.
    > CCIE to juz wysoka poprzeczka i nie wiele osob to ma no i oczywiscie
    > kasa za tym idzie juz o wiele lepsza.

    Rozumiem, ze masz CCNA i zrobiles tez CCNP. Typowa gadka dla ludzi, ktorzy
    nie maja o tym pojecia.