PracaGrupypl.praca.dyskusje › Judokomuna!

  • 11. Data: 2004-08-12 11:57:04
    Temat: Re: Judokomuna!
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "kazoo" <e...@i...pl> wrote in message
    news:cffbof$94a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wg mnie jest jedno rozwiazanie by uleczyc ten kraj toczony rakiem korupcji
    > prywaty - kara smierci. Bez wyroku sadowego.

    kara smierci dla Polski? nie tacy jak Ty probowali, a my siem nie dali!
    btw, dlaczego nikt jeszcze nie wspomnial w tym watku o cyklistach? ;)

    marek

  • 12. Data: 2004-08-12 14:26:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:
    > Pewnie ze nie tylko. Ale w duzym stopniu. Od 2000 do konca 2003
    > zadluzenie zagraniczne wzroslo z 72 mld USD do 105 mld USD. Pytanie
    > jest proste: Gdzie jest ta kasa ???????????

    Czekaj, czekaj. Bo wydaje mi sie, ze cos chrzanisz za przeproszeniem.
    (chociaz moze sie okazac, ze to ja chrzanie, ale zobaczymy).
    1) Czy Miller rzadzi od 2000 roku?
    2) Czy nagly wzrost wydatkow budzetowych odbl sie za Millera czy za Buzka?
    3) Czy "wyprzedaz" majatku oraz jednorazowe wplywy w postaci licencji na
    UMTS, a co za tym idzie maly deficyt to za Millera byl czy moze za Buzka.
    (przypominam ostatni budzet Buzka z 80 mld defiytem jaki zostawil...)
    4) I w koncu - o jakim zadluzeniu zagranicznym mowisz? (skad masz tedane?)
    Czy ono obejmuje tylko zadluzenie budzetu panstwa, czy tez wlaczone sa tam
    kredyty rodzimych przedsiebiorstw, ktore w ostatnich latach bardzo chetnie
    kredytowaly sie zagranica?

    No - to mozemy podyskutowac.
    I bron Boze, ze ja Millera chce tu bronic. Tylko chcialbym pokazac jaka
    ludzka pamiec jest krotka i wybiorcza...

    http://www.PRnews.pl

  • 13. Data: 2004-08-13 08:31:47
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [cut]

    > Czekaj, czekaj. Bo wydaje mi sie, ze cos chrzanisz za przeproszeniem.
    > (chociaz moze sie okazac, ze to ja chrzanie, ale zobaczymy).
    > 1) Czy Miller rzadzi od 2000 roku?

    Od 2001 roku.

    > 2) Czy nagly wzrost wydatkow budzetowych odbl sie za Millera czy za Buzka?

    Za jednego i drugiego. Buzek

    > 3) Czy "wyprzedaz" majatku oraz jednorazowe wplywy w postaci licencji na
    > UMTS, a co za tym idzie maly deficyt to za Millera byl czy moze za Buzka.
    > (przypominam ostatni budzet Buzka z 80 mld defiytem jaki zostawil...)

    Nie do konca 80 mld. UMTS to kropla w morzu.

> [...]
    > kredyty rodzimych przedsiebiorstw, ktore w ostatnich latach bardzo chetnie

    Ok wiec przedstawiam dokladne dane:

    W sklad zadluzenia wchodzi: Kredyty NBP, Sektor Rządowy, Sektor Bankowy,
    Sektor pozarządowy i pozabankowy. A wiec rodzime przedsiębiorstwa wchodzą w
    te liczby. Jednak to nic nie zmienia - albo NBP, czy sektor bankowy wezmie
    pieniadze zza granicy i porzyczy biznesmenowi albo on zrobi to sam. Jesli
    pozyczamy zza granicy to znaczy ze w polsce kasy nie ma - to jest wlasnie
    wzrost zadluzenia. Wiec pozycje "prywatne" w tych liczbach nie maja
    wiekszego znaczenia (pozatym, ze zawsze byly i zawsze na mniej wiecej tym
    samym poziomie).
    I teraz liczby (wszystko w miliardach USD)
    1997 - 49,6 - start rzadow Buzka
    1998 - 59.1
    1999 - 65.4
    2000 - 69.5 - mozemy przyjac jako koniec rzadow Buzka

    2001 - 71.9 - start rzadow Millera
    2002 - 84.7
    2003 - 104.7 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wiec jak widzisz, Buzek zapozyczyl kraj na ok 20 mld USD, natomiast Miller w
    okresie o rok krotszym na 32.8 mld USD. A nawet wiecej bo 1 maja 2004
    (moment smierci millera) zadluzenie wynosilo 106.6 mld USD a wiec Miller w 3
    lata pozyczyl 34.7 mld USD. Zakladajac krotszy okres czasu mozna smialo
    powiedziec ze Miller pozyczyl dokladnie 2 razy wiecej kasy. Zwroc uwage o
    tym, jak SLDowcy gadaja o wzroscie gospodarczym w 2003 roku. Popatrz, ze
    przez ten rok zostaly wziete pieniadze w ilosci takiej samej (20 mld USD)
    jak przez cale 4 lata Buzka. Nie widzisz analogii do czasow Gierka i lat 70
    ? Zrobili wzrost gospodarczy za te 20 miliardow po to, zeby przezyc w
    wyborach. Oczywiscie kosztem calego narodu. Intencje sa tak proste do
    odczytania ze az strach. Gierek przez 10 lat pozyczyl 40 miliardow i przez
    10 lat bylo w polsce dobrze. Miller przez rok pozyczyl 20 i wskazniki ida w
    gore. Koszt dla nas ludzi, ocen sam.

    > No - to mozemy podyskutowac.
    > I bron Boze, ze ja Millera chce tu bronic. Tylko chcialbym pokazac jaka
    > ludzka pamiec jest krotka i wybiorcza...

    Co do tej pamieci: jednak nie jest az tak bardzo zle. Rzad Millera pograzyl
    to panstwo do konca. W imieniu interesow wlasnych zajechali nas na amen. Nie
    twierdze, ze rzad Buzka byl lepszy, ale cos robil. Zrobil cztery wielkie
    reformy - wiadomo, ze sie nie udaly, ale zrobil. Chial zrobic COS, co w
    ideii poprawilo by to panstwo. Zaplecze polityczne Buzka (buractwo podobne
    do Samoobrony) wywalilo to wszystko na pysk. I to jest fakt. Ale ktos cos
    robil.
    A Miller ? Jakim cudem Mr Łapiński chodzi jeszcze na wolności ? Proponuje
    ci, abys wzial do rąk ustawe jego autorstwa i wczytal sie w nią. Nie ma
    strony, na ktorej nie bylo by jawnej furtki dla ssania kasy. Rezydent mafii
    w rządzie ktorego zadaniem bylo przygotowanie gruntu dalej jest poslem.
    Dalej bierze kase. I jak to sie ma jedno do drugiego ?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 14. Data: 2004-08-13 08:54:31
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "yamma" <y...@w...pl> wrote in message

    > Tiaaa...Tak jak w słynnej "aferze mięsnej"?
    > yamma

    TAK! TAK! TAK!

    Inaczej Millery i s-ka będą miały w dupie prawo. Kilka miesięcy albo
    lat więzienia to może dostać urzędnik niższego szczebla ale minister
    powinien odpowiadać śmiercią za kradzież majątku

  • 15. Data: 2004-08-13 10:38:17
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "chinol" <p...@o...pl> wrote in message

    Nie
    > twierdze, ze rzad Buzka byl lepszy, ale cos robil. Zrobil cztery wielkie
    > reformy - wiadomo, ze sie nie udaly, ale zrobil.

    to strasze: jedni nie robia, a inni jak robia, to im sie nie udaje. I to
    cztery razy.
    zgroza.
    ;)

    marek

  • 16. Data: 2004-08-13 10:44:56
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > to strasze: jedni nie robia, a inni jak robia, to im sie nie udaje. I to
    > cztery razy.
    > zgroza.
    > ;)

    Alez smiac sie zawsze mozna. Jednak drogi Marku, jak bedzie rozmowa o tym
    dlaczego w Polsce jest zle, to prosze smiej sie nadal. Ok ?

    Tomek

  • 17. Data: 2004-08-13 12:43:58
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    Dzieki za te wszystkie informcje! Mam nadzieje, ze bedzie coraz wiecej
    swiadomych Polakow! Prawdziwych Polakow, a nie zlodziejaszkow i
    skorumpowanych bydlakow o postPZPRowskiej przeszlosci (jak Balcerowicz,
    Kwasniewski, Miller i reszta). Mam nadzieje ze, beda ludzie ktorzy zechca
    oczyscic ten kraj ze zdrajcow (wg mnie czas na radykalne srodki).

    pozdrawiam.kazoo

  • 18. Data: 2004-08-13 13:39:27
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > Kwasniewski, Miller i reszta). Mam nadzieje ze, beda ludzie ktorzy zechca
    > oczyscic ten kraj ze zdrajcow (wg mnie czas na radykalne srodki).

    Dziekuje bardzo.

    Wg mnie radykalizm jest tak samo grozny jak komunizm. Wystarczy wprowadzic
    DEMOKRACJE i wszystko bedzie ok. Wybierajmy sędziów - oni niech nas sądzą.
    Wybierajmy prokuratorów - oni niech nas ścigają za przestępstwa. Nie
    wybierzemy przeciez nieuczciwych fiutów, w naszym miescie wiemy kto jest
    kim, wybierzemy dobrego sędziego.

    Pierwszy polityk, ktory powie "W Polsce trzeba przede wszystkim naprawic
    system sprawiedliwości. System ten musi być uczciwy i niezawisly" a potem to
    zrobi, bedzie mial we mnie wiernego psa - wyborce.

    Tomek

  • 19. Data: 2004-08-13 13:52:53
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl>

    kazoo napisał(a):

> [...]
    > Kwasniewski, Miller i reszta). Mam nadzieje ze, beda ludzie ktorzy zechca
    > oczyscic ten kraj ze zdrajcow (wg mnie czas na radykalne srodki).

    A kto to jest Twoim zdaniem prawdziwy Polak? Jest taki stary dowcip, jak
    to Jones umarł i poszedł do nieba, a św. Piotr zapytał się go, czy chce
    mieszkać z prawdziwymi Amerykanami czy po prostu z Amerykanami.
    Oczywiscie Jones, członek Ku-Klux-Klanu z dziada-pradziada odpowiedział,
    że z "prawdziwymi Amerykanami". Św. Piotr wskazał mu drogę i powiedział
    "Ale na obiady przychodź tutaj, bo nie opłaca nam się gotować dla jednej
    osoby". Zamień sobie Amerykanin na Polak i wyciągnij odpowiednie wnioski.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

  • 20. Data: 2004-08-13 15:31:34
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

> [...]
    > Wybierajmy prokuratorów - oni niech nas ścigają za przestępstwa. Nie
    > wybierzemy przeciez nieuczciwych fiutów, w naszym miescie wiemy kto jest

    Owszem! Radykalne srodki sa niebezpieczne. Ale uwazam, ze moga byc
    zastosowane doraznie gdy sytuacja przestaje byc "ciekawa". To jak amputacja
    zarazonej konczyny. Przychodzi czas kiedy trzeba sie okreslic. Jestem za
    radykalnym usunieciem od wladzy bylych komunistow, czerwono-rozowych,
    prymitywnych dorobkiewiczow, zdrajcow, nie-Polakow, ktorzy pasozytuja na
    zmeczonym i wyczerpanym juz kraju. Jestem za grozna sytuacja, ktora powaznie
    wstrzasnie wszystkimi. Jestem za wymierzeniem sprawiedliwosci nie dla samej
    zemsty czy pustej nienawisci ale dla lepszego jutra oraz ku czci pamieci
    tych, ktorzy byli i sa w pogardzie u rzadzacych, paradoksalnie zyjacych
    dzieki nim wlasnie.
    Moze za bardzo daje sie poniesc emocjom. Jednak przez lagodne podejscie,
    "grube kreski" itd. nasz kraj nie pozbyl sie "przeszlosci", ktora teraz zyje
    sobie w najlepsze bez konsekwencji za czyny. Wciaz pozwalamy na to by nas
    kopali jak nie ze wschodu to z zachodu.
    Pisales o zadluzeniu... Tzw. plan Balcerowicza (tak naprawde Sorosa, Sachsa)
    to jedynie fikcja, ktora miala na celu zapewnienic zachodowi (Bush)
    splacanie przez nas dlugow zaciagnietych przez komunistow. Po pierwsze
    dlaczego zachod wspieral finansowo rzad, ktory pozostawal wbrew woli
    spoleczenstwa? Gdy uzyskalismy "niepodleglosc" w '89 dlaczego zachod nie
    umozyl tego dlugu? Czyz nie zaplacilismy juz wystrczajaco? Widac nie.

    > Pierwszy polityk, ktory powie "W Polsce trzeba przede wszystkim naprawic
    > system sprawiedliwości. System ten musi być uczciwy i niezawisly" a potem
    > zrobi, bedzie mial we mnie wiernego psa - wyborce.

    Obawiam sie, ze zaden tego nie zrobi. Potrzebny jest ktos kto przestraszy
    klamcow, ktos kto bedzie jak miecz wiszacy nad glowa - tylko wtedy tacy
    ludzie zaczna byc karni. Ktos kto pozwoli rzadzic ludziaom madrym, nie
    zzeranym przez chciwosc. Uwazam, ze potrzebny jest swego rodzaju przewrot,
    wstrzas pod wodza silnej jednostki. Wezmy oddech.

    patriota?kazoo