PracaGrupypl.praca.dyskusje › Judokomuna!

  • 1. Data: 2004-08-11 19:31:50
    Temat: Judokomuna!
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    Jestesmy wsrod krajow UE najgorzej rozwijajacym sie panstwem (wiadomosci).
    Wszyscy nas wyprzedzili. Tylko u nas jest takie wysokie bezrobocie. Tylko u
    nas sa takie wysokie podatki, tak slabo rozwijajaca sie gospodarka itd.
    Powiedzcie mi kto jest winny - zabije!

    bezrobotny.kazoo

  • 2. Data: 2004-08-11 19:42:25
    Temat: Re: Judokomuna!
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Wed, 11 Aug 2004 21:31:50 +0200, kazoo <e...@i...pl> napisał:

> [...]
    > Tylko u
    > nas sa takie wysokie podatki, tak slabo rozwijajaca sie gospodarka itd.

    Ten, co skończył jak "mężczyzna".

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 3. Data: 2004-08-11 20:41:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jaQbek <a...@n...koncu.postu> wrote:
    > Ten, co skończył jak "mężczyzna".

    tylko?

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-08-12 04:52:45
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...wp.pl>

    Użytkownik kazoo napisał:
> [...]
    > nas sa takie wysokie podatki, tak slabo rozwijajaca sie gospodarka itd.

    dlaczego zatytulowales Dżudokomuna? ;-)))
    A! juz wiem :-) Bo komuna z rzadu nami rzuca, i co chwile nas na lopadki
    rozkladaja? ;-)

    A kto jest winny? Wszyscy. Jedni dlatego, ze kradna, drudzy bo im
    pozwalaja na to...
    Zamiast rozpier... ten uklad, ludzie poklepuja sie po tylkach glupkowato
    sie usmiechajac. Od czasu do czasu ktos zakrzyknie oburzony Karatekomuna
    ;-) i zapyta kto jest winny. Bo winy najlatwiej szukac gdzies tam...
    wsrod rzadu w Warszawie, wsrod Zydow w Izraelu, wsrod komunistow - bo
    przyszli z ZSRR.
    I jestesmy juz zadowoleni bo zakrzyknelismy! Teraz na powrot mozna siasc
    z piwkiem przy TV i ogladac jak na boisku daja nam lupnia ;-))
    Jestesmy narodem krzykaczy :-(

    Czy oskarzam Ciebie Kazoo? nie - nie znam Cie. Oskarzam siebie.
    Dobra, ide otworzyc kolejne piwko ;-))))

  • 5. Data: 2004-08-12 05:55:45
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > nas sa takie wysokie podatki, tak slabo rozwijajaca sie gospodarka itd.

    Ja mysle, ze winny jestes Ty osobiscie, bo nie pracujesz, przez Ciebie kraj sie nie
    rozwija - nie płacisz podatku, w tym zapewne i mniej VATu generujesz.
    To wszystko przez Ciebie :>

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-08-12 09:00:03
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > tylko?

    Pewnie ze nie tylko. Ale w duzym stopniu. Od 2000 do konca 2003 zadluzenie
    zagraniczne wzroslo z 72 mld USD do 105 mld USD. Pytanie jest proste: Gdzie
    jest ta kasa ???????????

    Tomek

  • 7. Data: 2004-08-12 09:02:23
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    [cut all]

    Ktos madry powiedzial: Panstwo jest takie, na jakie zasluguja jego
    obywatele.

    Tyle

    Tomek

  • 8. Data: 2004-08-12 09:02:45
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > Pytanie jest proste: Gdzie
    > jest ta kasa ???????????

    To chyba oczywiste gdzie ona jest. Ale nie bede sie denerwowal bo mi zylka
    peknie!
    Wg mnie jest jedno rozwiazanie by uleczyc ten kraj toczony rakiem korupcji i
    prywaty - kara smierci. Bez wyroku sadowego.

    lekarz.kazoo

  • 9. Data: 2004-08-12 09:06:22
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > Wg mnie jest jedno rozwiazanie by uleczyc ten kraj toczony rakiem korupcji
    > prywaty - kara smierci. Bez wyroku sadowego.

    Jaasne Mnie jako pierwszego proponuje.

    Tomek

  • 10. Data: 2004-08-12 10:42:22
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wg mnie jest jedno rozwiazanie by uleczyc ten kraj toczony rakiem korupcji i
    > prywaty - kara smierci. Bez wyroku sadowego.

    Tiaaa...Tak jak w słynnej "aferze mięsnej"?
    yamma