PracaGrupypl.praca.dyskusje › łÓDZ rozmowa FIRMA SEMI

  • 1. Data: 2004-08-11 13:37:32
    Temat: łÓDZ rozmowa FIRMA SEMI
    Od: "Aniołek" <a...@w...pl>

    czy ktos z Państwa był na rozmowie w sprawie pracy w firmie "SEMI
    import-export "w Łodzi.

  • 2. Data: 2004-08-11 21:36:49
    Temat: Re: łÓDZ rozmowa FIRMA SEMI
    Od: n...@p...onet.pl

    1.Umawiaja się na jakiś dzień na 11,przychodzisz wychodzi dziewusia i mówi
    żeby przyjść za 30 min, przychodzisz i mówi żeby za 15.
    2.Rozmowa z Panią, która pyta Cię dlaczego chcesz pracować w handlu i np każe
    Ci sprzedać kaktusa, potem siadasz przed kompem i pyta Cię z podstaw Excela i
    Worda.
    3.Potem Idziesz do jakiegoś Pana. On ogląda Twoje CV.
    4.Potem do Prezesa, który każe Ci powiedzieć cos o sobie i jak znasz rosyjski
    to przeczytać cos i powiedzcie co zrozumiałeś/aś.

    Jak im się spodobasz to:
    Dzwonie i idziesz na 2 rozmowę z której w sumie nic nie wynika. Potem (w ten
    sam dzień) w moim przypadku zadzwoniła ta Pani od kaktusa i powiedział, że od
    poniedziałku do pracy mam przyjść. Była to chyba środa. Miałem nagrana w tym
    czasie inna robotę, ale zrezygnowałem z niej bo chciałem pracować w Łodzi. W
    czwartek nagle telefon, ze mam przyjechać na rozmowę do Prezesa.!!!! Jadę&#8230; i
    to samo powiedzieć cos o sobie przeczytać tekst po rosyjsku&#8230;.. I Pan Prezes
    powiedział wtedy, ze zadzwoni do mnie w poniedziałek wieczorami i da mi
    odpowiedź&#8230;&#8230;nie zadzwonił do dziś!!!!

    I tak w tych czasach przepadły mi 2 prace przez ta firmę ,,SEMI&#8217;&#8217; (Ale
    spoko 2
    tygodnie i znalazłem sobie inna prace)

    Ktoś wtedy dostał ta prace i z tego co wiem dostał na początek chyba 1000-1300
    ale nie jestem pewny.

    A i ten Facet (Pkt.3) co tylko czytał moje CV po babce od kaktusa opitalał
    nieźle ta dziewusie co otwierała drzwi i mówiła żeby przyjść później.