PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik do obslugi e-mail

  • 1. Data: 2004-08-11 06:39:11
    Temat: pracownik do obslugi e-mail
    Od: "Riller" <p...@t...pl>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli
    posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy
    Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się
    t...@p...fm

  • 2. Data: 2004-08-11 09:25:56
    Temat: Re: pracownik do obslugi e-mail
    Od: "eXec" <e...@g...pl>

    Można prosić o szczegóły pracy ?

  • 3. Data: 2004-08-11 09:35:50
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    eXec [Wed, 11 Aug 2004 09:25:56 +0000 (UTC)]:

    > Można prosić o szczegóły pracy ?

    Alez prosze: zaplacisz za darmowe pliki ktore bedziesz mial
    sprzedawac naiwnym myslacym ze w ten sposob zarobia ;)

    pzdr.
    Nahia

  • 4. Data: 2004-08-11 11:19:54
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Alez prosze: zaplacisz za darmowe pliki ktore bedziesz mial
    > sprzedawac naiwnym myslacym ze w ten sposob zarobia ;)

    Hehe. Dobry sposob. Malo to naiwnych osob jest w naszym kraju? :)

  • 5. Data: 2004-08-11 12:35:32
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Alez prosze: zaplacisz za darmowe pliki ktore bedziesz mial
    > sprzedawac naiwnym myslacym ze w ten sposob zarobia ;)

    heh :)
    a skad ty to wiesz ? Tez zaplacilas ? :)))

  • 6. Data: 2004-08-11 13:40:03
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    wcale to a wcale nie czuć złośliwości.... :)

  • 7. Data: 2004-08-11 14:27:11
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > wcale to a wcale nie czuć złośliwości.... :)

    a kto mowil ze nie ba byc zlosliwie ?? :))

    Dla Nahii zawsze :)) Tak strasznie lubie te jej porownania (np czekam na
    porownianie czekolady do autostrady z krakowa) ze musze jakos ja sprowokowac
    :))

    Tomek

  • 8. Data: 2004-08-11 14:52:15
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    chinol [Wed, 11 Aug 2004 16:27:11 +0200]:

    > ze musze jakos ja sprowokowac

    Polecam psychologa, Twoje sposoby dowartosciowywania sie
    wydaja sie byc chorobliwe.

    > Tomek

    pzdr.
    Nahia

  • 9. Data: 2004-08-11 17:16:32
    Od: "Mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Riller" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    > wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy).

    czy to na etat czy na 1/2 etatu ;)

    a może na 1/24?

    PZDR
    Michał

  • 10. Data: 2004-08-12 07:09:46
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Polecam psychologa, Twoje sposoby dowartosciowywania sie
    > wydaja sie byc chorobliwe.

    Ot i mam :)))
    Rownoznacznosc prowokowania do wykonania zabawnej czynnosci oraz
    dowartosciowania :) Piekne to jest.
    Zapisuje droga Nahio :))

    Tomek