PracaGrupypl.praca.dyskusje › Judokomuna!

  • 31. Data: 2004-08-14 10:41:32
    Temat: Re: Judokomuna!
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl>

    kazoo napisał(a):

    > Ba! Ruszylo cie, ubeku?heh

    > itp.
    >
    > Po pierwsze: zamknij sie, jak masz zamiar szczekac to wyjdz na podworko!
    > Po drugie: jak chcesz dociekac kto jest prawdziwy Polak to zrob sobie
    > ankiete. Ja oceniam po tym co bydlaki robia.

    > Co Ty pierdolisz ptysiu? A kto kogo pytal czy on chce wziasc pozyczke? Wez
    > sobie przypomnij jesli pamietasz swojego przywodce czy on kogokolwiek o
    > cokolwiek pytal.

    > No to splacaj!

    > Nie nadaje. Jestem zbyt radykalny. Ja bede wykonywal wyroki. Ciebie juz
> [...]
    Zanotowałeś mnie? Oj strasznie się boję. Ulżyj światu i wykonaj
    lobotomię, jeżeli masz na czym, niech to będzie pierwszy wyrok jaki
    wykonasz.

    http://plonk.bocznica.org/

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

  • 32. Data: 2004-08-14 12:26:02
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

    "chinol" <p...@o...pl> wrote in message
    > Wg mnie radykalizm jest tak samo grozny jak komunizm. Wystarczy
    wprowadzic
    > DEMOKRACJE i wszystko bedzie ok. Wybierajmy sędziów - oni niech nas
    sądzą.
    > Wybierajmy prokuratorów - oni niech nas ścigają za przestępstwa. Nie
    > wybierzemy przeciez nieuczciwych fiutów, w naszym miescie wiemy kto
    jest
    > kim, wybierzemy dobrego sędziego.

    A g. prawda samo głosowanie nic nie znaczy ludzie uczciwi MUSZĄ UZYĆ
    SIŁY żeby przepędzić bandytów i złodziei.
    Chyba nie myślisz, że ktoś przestanie kraść tylko dlatego, że inni na
    kartce nie zanzaczyli krzyzyka przy jego nazwisku?
    Tak to już jest, że demokracja też potrzebuje !kontrolowanego aparatu
    represji.
    Tak jest w USA w GB i innych najbardziej demokratycznych krajach.
    U nas aparat represji istnieje ale kontrolują go skorumpowani
    urzędnicy..

  • 33. Data: 2004-08-16 08:21:25
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > Przykro mi, ze do nich nalezysz;)

    coz za hipokryzja
    --
    Olleo

  • 34. Data: 2004-08-16 16:15:05
    Od: "marek" <m...@b...com>

    > Jednak drogi Marku, jak bedzie rozmowa o tym
    > dlaczego w Polsce jest zle, to prosze smiej sie nadal. Ok ?

    mnie jest to obojetne. na razie przynajmniej.
    czy nie dostrzegasz jednak absurdu w stwierdzeniu, ze ktorys tam rzad jest
    ok, bo przynajmniej probowal cztery razy...i cztery razy nie wyszlo.

    ach, widze, ze tzw miedzyczasie dyskusja sie rozwinela i... nic nowego.

    marek