PracaGrupypl.praca.dyskusje › Judokomuna!

  • 21. Data: 2004-08-13 15:42:38
    Temat: Re: Judokomuna!
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > A kto to jest Twoim zdaniem prawdziwy Polak?

    Takie dywagacje nie maja sensu. Latwiej powiedziec kto nie jest Polakiem -
    ten kto ma gdzies dobro nas wszystkich jako narodu. Jak nie umiesz okreslic
    kim jestes to nie moja wina;)

    > Jest taki stary dowcip, jak

    Ameryka ma zaledwie 300-letnia historie, a prawdziwi amerykanie to
    czerwonoskorzy - wiec raczej sporo gotowali tych obiadkow:) Polacy to nie
    osadnicy. Mamy historie, przy ktorej plastikowa Ameryka jest malutka.

    pozdrawiam.kazoo

  • 22. Data: 2004-08-13 17:41:25
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia, a był to 12 sierpień (czwartek) 2004, osobnik ukrywający się
    pod pseudonimem chinol w wiadomości <news:cffbm3$i5l$1@nemesis.news.tpi.pl>
    napisał/a:

    > Pewnie ze nie tylko. Ale w duzym stopniu. Od 2000 do konca 2003 zadluzenie
    > zagraniczne wzroslo z 72 mld USD do 105 mld USD. Pytanie jest proste: Gdzie
    > jest ta kasa ???????????

    W kopalniach, hutach, zbrojeniowce itp. W lewych rentach i zwolnieniach
    lekarskich. W doplatach do tego i tamtego, w skupach interwencyjnych i
    pochodnych. No i znaczna czesc pochlonela kasta biurokratow tym
    zawiadujaca.

    --
    Przemek
    http://photo.morsik.net

  • 23. Data: 2004-08-13 18:57:03
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl>

    kazoo napisał(a):

    > Takie dywagacje nie maja sensu. Latwiej powiedziec kto nie jest Polakiem -
    > ten kto ma gdzies dobro nas wszystkich jako narodu. Jak nie umiesz okreslic
    > kim jestes to nie moja wina;)

    Ja pytałem o Twoje zdanie, ale nie doczekałem się odpowiedzi. Nie muszę
    określać, bo nie dzielę Polaków na prawdziwych i nieprawdziwych.

    > Ameryka ma zaledwie 300-letnia historie, a prawdziwi amerykanie to
    > czerwonoskorzy - wiec raczej sporo gotowali tych obiadkow:) Polacy to nie
    > osadnicy. Mamy historie, przy ktorej plastikowa Ameryka jest malutka.

    I zobacz, 300 lat i takie bogate państwo, a my z naszą tradycją 50 lat
    za średnią europejską. A tradycję mamy bogatą - Targowica, Bracia
    Polscy, Bereza Kartuska, że tak z pamięci przytoczę kilka przykładów.
    Nasza tradycja to nie tylko Sobieski pod Wiedniem, Polska od morza do
    morza, Wołodyjowski i "zastaw się, a postaw się".

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel Michalak

  • 24. Data: 2004-08-13 19:13:20
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl>

    kazoo napisał(a):

> [...]
    > zarazonej konczyny. Przychodzi czas kiedy trzeba sie okreslic. Jestem za
    > radykalnym usunieciem od wladzy bylych komunistow, czerwono-rozowych,
    > prymitywnych dorobkiewiczow, zdrajcow, nie-Polakow, ktorzy pasozytuja na
    > zmeczonym i wyczerpanym juz kraju. Jestem za grozna sytuacja, ktora powaznie
    > wstrzasnie wszystkimi. Jestem za wymierzeniem sprawiedliwosci nie dla samej
    > zemsty czy pustej nienawisci ale dla lepszego jutra oraz ku czci pamieci
    > tych, ktorzy byli i sa w pogardzie u rzadzacych, paradoksalnie zyjacych

    Gdyby zamienić kilka słów w tym, co napisałeś, to wyszłoby całkiem dobre
    przemówienie dla Bieruta, Gomółki lub Jaruzelskiego.

    > Moze za bardzo daje sie poniesc emocjom. Jednak przez lagodne podejscie,
    > "grube kreski" itd. nasz kraj nie pozbyl sie "przeszlosci", ktora teraz zyje
    > sobie w najlepsze bez konsekwencji za czyny. Wciaz pozwalamy na to by nas
    > kopali jak nie ze wschodu to z zachodu.

    Myślę, że emocje Ciebie nie ponoszą, po prostu bredzisz jak wielu innych
    nazywających się narodowcami, prawdziwymi Polakami, jedynymi patriotami itp.

    > Pisales o zadluzeniu... Tzw. plan Balcerowicza (tak naprawde Sorosa, Sachsa)
    > to jedynie fikcja, ktora miala na celu zapewnienic zachodowi (Bush)
    > splacanie przez nas dlugow zaciagnietych przez komunistow. Po pierwsze
    > dlaczego zachod wspieral finansowo rzad, ktory pozostawal wbrew woli
    > spoleczenstwa? Gdy uzyskalismy "niepodleglosc" w '89 dlaczego zachod nie
    > umozyl tego dlugu? Czyz nie zaplacilismy juz wystrczajaco? Widac nie.

    A pamiętasz te czasy, o których piszesz? Bo jakoś chyba nikt albo
    niewielu protestowało, gdy Gierek zaciągał pożyczki. Zobowiązania należy
    spłacać, a zmiana nazwiska nie upoważnia do umorzenia kredytu. Poza tym
    część długu jest udzielona przez instytucje finansowe, komercyjne -
    dlaczego one miałyby zrezygnować z należnych im pieniędzy?

    > Obawiam sie, ze zaden tego nie zrobi. Potrzebny jest ktos kto przestraszy
    > klamcow, ktos kto bedzie jak miecz wiszacy nad glowa - tylko wtedy tacy
    > ludzie zaczna byc karni. Ktos kto pozwoli rzadzic ludziaom madrym, nie
    > zzeranym przez chciwosc. Uwazam, ze potrzebny jest swego rodzaju przewrot,
    > wstrzas pod wodza silnej jednostki. Wezmy oddech.

    Setnie się ubawiłem :))) Wziąłem oddech. Sądzę, że Ty się do rządzenia
    nie nadajesz, ocena według Twoich ww. kryteriów.

  • 25. Data: 2004-08-13 19:26:44
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/13/2004 3:39 PM, chinol wrote:

    > Wg mnie radykalizm jest tak samo grozny jak komunizm. Wystarczy wprowadzic
    > DEMOKRACJE i wszystko bedzie ok. [...]

    Obawiam się niestety, że demokracja sama z siebie nie da pożądanych
    rezultatów. Ludzie wybierają takich, którzy im się podobają i podobnych
    sobie - nasi politycy są odbiciem społecznych preferencji, a nie spisku
    oligarchów czy "nie-Polaków".

    Pzdr: Catbert

  • 26. Data: 2004-08-13 19:32:30
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/13/2004 2:43 PM, kazoo wrote:

    > Dzieki za te wszystkie informcje! Mam nadzieje, ze bedzie coraz wiecej
    > swiadomych Polakow! Prawdziwych Polakow, a nie zlodziejaszkow i
    > skorumpowanych bydlakow o postPZPRowskiej przeszlosci (jak Balcerowicz,
    > Kwasniewski, Miller i reszta). Mam nadzieje ze, beda ludzie ktorzy zechca
    > oczyscic ten kraj ze zdrajcow (wg mnie czas na radykalne srodki).

    W USA żyje wiele osób o bardzo różnorodnym pochodzeniu, a nie wiadomo mi
    nic o tym, by był to kraj biedny.

    Balcerowicz ma sprecyzowane poglądy i miał, czego wielu brakuje, odwagę
    podjąć ryzyko. Ustawianie go w jednym szeregu z Millerem Leszkiem jest
    nieporozumieniem.

    Pzdr: Catbert

  • 27. Data: 2004-08-13 21:56:37
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > Gdyby zamienić kilka słów w tym, co napisałeś, to wyszłoby całkiem dobre
    > przemówienie dla Bieruta, Gomółki lub Jaruzelskiego.

    Ba! Ruszylo cie, ubeku?heh

    > Myślę, że emocje Ciebie nie ponoszą, po prostu bredzisz jak wielu innych
    > nazywających się narodowcami, prawdziwymi Polakami, jedynymi patriotami
    itp.

    Po pierwsze: zamknij sie, jak masz zamiar szczekac to wyjdz na podworko!
    Po drugie: jak chcesz dociekac kto jest prawdziwy Polak to zrob sobie
    ankiete. Ja oceniam po tym co bydlaki robia.

    > A pamiętasz te czasy, o których piszesz? Bo jakoś chyba nikt albo
    > niewielu protestowało, gdy Gierek zaciągał pożyczki.

    Co Ty pierdolisz ptysiu? A kto kogo pytal czy on chce wziasc pozyczke? Wez
    sobie przypomnij jesli pamietasz swojego przywodce czy on kogokolwiek o
    cokolwiek pytal.

> [...]
    > część długu jest udzielona przez instytucje finansowe, komercyjne -
    > dlaczego one miałyby zrezygnować z należnych im pieniędzy?

    No to splacaj!

    > Setnie się ubawiłem :))) Wziąłem oddech. Sądzę, że Ty się do rządzenia
    > nie nadajesz, ocena według Twoich ww. kryteriów.

    Nie nadaje. Jestem zbyt radykalny. Ja bede wykonywal wyroki. Ciebie juz
    zanotowalem:]

    niepiszjuzubeku.kazoo

  • 28. Data: 2004-08-13 22:17:20
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > Ja pytałem o Twoje zdanie, ale nie doczekałem się odpowiedzi. Nie muszę
    > określać, bo nie dzielę Polaków na prawdziwych i nieprawdziwych.

    Moje zdanie jest takie, ze nie lubie komunistow, ubekow, zydow, ktorzy sie
    wtracaja w sprawy tego panstwa. Proste.
    Jak nie dzielisz to nie dziel. Ja dziele.

> [...]
    > Nasza tradycja to nie tylko Sobieski pod Wiedniem, Polska od morza do
    > morza, Wołodyjowski i "zastaw się, a postaw się".

    Powiadasz, ze Ameryka jest bogata..heh. Pomysl, o tym ze odkryli caly
    kontynent pelen bogactw, nowych ziem i tego wszystkiego czego nie ma w
    Europie. Co w tym dziwnego, ze sa bogaci. Ale wyglada na to, ze im sie ropa
    konczy...
    Co ty pierdolisz? Uwazasz, ze historia bedzie sie skladac tylko z
    pozytywnych wydarzen? Kazde panstwo ma w swojej historii kupe gnoju. To nic
    dziwnego. Amerykanie tylko przez 300 lat dorobili sie swinstw typu
    niewolnictwo.

    Moze nie dyskutujmy juz bo dla mnie nie ulega watpliwosci fakt, ze pewne
    elementy w kraju nalezy usunac sila. Przykro mi, ze do nich nalezysz;)

    koniec.kazoo

  • 29. Data: 2004-08-13 22:29:42
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    > Balcerowicz ma sprecyzowane poglądy i miał, czego wielu brakuje, odwagę
    > podjąć ryzyko. Ustawianie go w jednym szeregu z Millerem Leszkiem jest
    > nieporozumieniem.

    Tiaaa. Balcerowicz to marionetka, dzialajacy pod batuta Sorosa i Sachsa. Do
    1980 pracownik Instytutu Podst. Problemow Marksizmu-Leninizmu przy KCPZPR.
    Taki cytat (mnie zaciekawil):
    "[...]Czlonkiem Rady Ekonomicznej, [...] byl w 1991 roku owczesny gubernator
    banku centralnego Izraela M.Brun. Czlonek ten byl wtajemniczony w najglebsze
    tajniki naszej gospodarki[...]. Czy za takie zjawiska jak dopuszczenie
    wplywowego cudzoziemca do kluczowych polskich tajemnic finansowych, nie
    nalezaloby postawic Balcerowicza przed Trybunalem Stanu?"

    pozdro.kazoo

  • 30. Data: 2004-08-14 10:39:55
    Od: Daniel Michalak <wrmida@WYCIACHAJ_TOgazeta.pl>

    http://plonk.bocznica.org/