PracaGrupypl.praca.dyskusjeJudokomuna! › Re: Judokomuna!
    From: "kazoo" <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Judokomuna!
    Date: Fri, 13 Aug 2004 17:31:34 +0200

    > Wg mnie radykalizm jest tak samo grozny jak komunizm. Wystarczy wprowadzic
    > DEMOKRACJE i wszystko bedzie ok. Wybierajmy sędziów - oni niech nas sądzą.
    > Wybierajmy prokuratorów - oni niech nas ścigają za przestępstwa. Nie
    > wybierzemy przeciez nieuczciwych fiutów, w naszym miescie wiemy kto jest
    > kim, wybierzemy dobrego sędziego.

    Owszem! Radykalne srodki sa niebezpieczne. Ale uwazam, ze moga byc
    zastosowane doraznie gdy sytuacja przestaje byc "ciekawa". To jak amputacja
    zarazonej konczyny. Przychodzi czas kiedy trzeba sie okreslic. Jestem za
    radykalnym usunieciem od wladzy bylych komunistow, czerwono-rozowych,
    prymitywnych dorobkiewiczow, zdrajcow, nie-Polakow, ktorzy pasozytuja na
    zmeczonym i wyczerpanym juz kraju. Jestem za grozna sytuacja, ktora powaznie
    wstrzasnie wszystkimi. Jestem za wymierzeniem sprawiedliwosci nie dla samej
    zemsty czy pustej nienawisci ale dla lepszego jutra oraz ku czci pamieci
    tych, ktorzy byli i sa w pogardzie u rzadzacych, paradoksalnie zyjacych
    dzieki nim wlasnie.
    Moze za bardzo daje sie poniesc emocjom. Jednak przez lagodne podejscie,
    "grube kreski" itd. nasz kraj nie pozbyl sie "przeszlosci", ktora teraz zyje
    sobie w najlepsze bez konsekwencji za czyny. Wciaz pozwalamy na to by nas
    kopali jak nie ze wschodu to z zachodu.
    Pisales o zadluzeniu... Tzw. plan Balcerowicza (tak naprawde Sorosa, Sachsa)
    to jedynie fikcja, ktora miala na celu zapewnienic zachodowi (Bush)
    splacanie przez nas dlugow zaciagnietych przez komunistow. Po pierwsze
    dlaczego zachod wspieral finansowo rzad, ktory pozostawal wbrew woli
    spoleczenstwa? Gdy uzyskalismy "niepodleglosc" w '89 dlaczego zachod nie
    umozyl tego dlugu? Czyz nie zaplacilismy juz wystrczajaco? Widac nie.

    > Pierwszy polityk, ktory powie "W Polsce trzeba przede wszystkim naprawic
    > system sprawiedliwości. System ten musi być uczciwy i niezawisly" a potem
    > zrobi, bedzie mial we mnie wiernego psa - wyborce.

    Obawiam sie, ze zaden tego nie zrobi. Potrzebny jest ktos kto przestraszy
    klamcow, ktos kto bedzie jak miecz wiszacy nad glowa - tylko wtedy tacy
    ludzie zaczna byc karni. Ktos kto pozwoli rzadzic ludziaom madrym, nie
    zzeranym przez chciwosc. Uwazam, ze potrzebny jest swego rodzaju przewrot,
    wstrzas pod wodza silnej jednostki. Wezmy oddech.

    patriota?kazoo