PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Sun, 12 Oct 2003 03:00:16 -0700
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Sun, 12 Oct 2003 09:42:20 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > Pos?uchaj stary wszystkio jest ?adnie i pi?knie jak si? ma 20 kilka
    > lat czyli do 35 jeszcze daleko,a ja mam juz 34 lata mieszkam ze
    > z?o?liwymi starymi,laski si? nawet na mnie nie chc? patrzeae bo je?dz?
    > smierdz?cymi autobusami

    "laski" stronia od ciebie nie dlatego, ze jezdzisz autobusem, ale
    zapewne dlatego, ze _ciagle_ wisisz u cyca rodzicow i ze ciagle
    narzekasz.
    co to za przyjemnosc przebywac z kims, kto caly czas wynajduje dziury w
    calym, smeci, narzeka i mowi, ze caly swiat wqokolo jest do dupy?

    > id? do jakiego? osio?ka a on si? ze mnie ?mieje ?e chce w ogóle
    > zarabiac pieni?dze,na studia wywali?em mnóstwo kasy i teraz gryz?
    > paznokietki

    moze zle studia wybrales, a moze nie znasz sie za bardzo na tym, co
    studiowales?
    co do kasy - dlaczego nie poszedles na panstwowa uczelnie? tam nie
    musialbys wywalac "kupy kasy" na studia dzienne.

    > na ksi?dza nie mam powo?ania itd,itp
    > wi?c czy to jest u?alanie si??,a jesli tak to na jakim pozimie
    > powinien ?yae

    tak, to JEST uzalanie sie!

    > cz?owiek w 2003 roku, ?eby si? nie u?alaae,bo mo?e ja tego nie wiem

    uzalanie sie nie zalezy od poziomu zycia.
    jest cala masa ludzi, ktorzy zzyja bardzo skromnie i nie robia z tego
    tragedii.

    ja do tego zebym byla szczesliwa nie musze miec samochodu i wczasow na
    majorce.
    na poczucie szczescia u wiekoszosci ludzi znacznie wiekszy wplyw maja
    ich relacje z innymi ludzmi a zwlaszcza z bliskimi - a nie ilosc dobr
    materialnych.

    moja matka wychowywala sie na wsi, w chalupie pokrytej strzecha, ze
    studnia na podworku, piecem chlebowym, jedna izba (z klepiskiem zamiast
    podlogi), ktora dzielila z
    rodzicami i czworka rodzenstwa.
    i mimo to byla szczesliwa i nie narzekala.

    gdybys ty musial zyc tak jak ona to pewnie z rozpaczy bys sie powiesil.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun