PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
    From: "villgut" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Sun, 12 Oct 2003 09:42:20 GMT

    Posłuchaj stary wszystkio jest ładnie i pięknie jak się ma 20 kilka lat
    czyli do 35 jeszcze daleko,a ja mam juz 34 lata mieszkam ze złośliwymi
    starymi,laski się nawet na mnie nie chcą patrzeć bo jeżdzę smierdzącymi
    autobusami
    idę do jakiegoś osiołka a on się ze mnie śmieje że chce w ogóle zarabiac
    pieniądze,na studia wywaliłem mnóstwo kasy i teraz gryzę paznokietki
    na księdza nie mam powołania itd,itp
    więc czy to jest użalanie się?,a jesli tak to na jakim pozimie powinien żyć
    człowiek w 2003 roku, żeby się nie użalać,bo może ja tego nie wiem