PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
    From: "villgut" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Sun, 12 Oct 2003 10:08:47 GMT

    > ja wlasnie pamietam bardzo dobrze.
    > i dlatego napisalam to co napisalam.

    chyba nie pamietasz bo to co bylo kilka lat temu nie ma zadnego przelozenia
    na dzien dzisiejszy i nie opowiadaj mi bajek ze dochodzi sie do czegokolwiek
    ciezka praca,bo ja czy pracujac ciezko czy tez letko, to przez 30 kilka lat
    tylko
    sobie poszarpalem nerwy,a kazdy tylko wyciagal lape po moja kase czy to na
    studiach czy na angielskim czy tez na innym przedmiocie który mial mi
    podniesc moje sznowne kwalifikacje,
    jezeli ci sie udalo to sie ciesz,ja do ciebie pretensji przeciez nie mam
    bo mi sie nie udalo,dlatego tu jestem i o tym pisze