PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pozbyć się zastępcy szefa?

  • 1. Data: 2008-09-02 20:02:47
    Temat: Jak pozbyć się zastępcy szefa?
    Od: f...@g...com

    Pracuję w instytucji samorządowej. Atmosfera w pracy jest bardo zła ze
    względu na osobę zastępcy szefa. Osobnik ten oprócz tego że jest
    nałogowym alkoholikiem i codziennie musi w pracy wypić, to praktycznie
    nie zrobi nic jeżeli nie ma z tego osobistych korzyści. Ponadto jego
    działania w stosunku do podwładnych, można zaliczyć do mobbingu. Dla
    przykładu zlecając jakąś robotę - przy której potrzebny jest
    kilkugodzinny nakład pracy, przychodzi co parę minut i pyta czy już
    jest to zrobione. Co do poprzedniego zarzutu to wiele robót w stosunku
    do których nie trzeba stosować prawa zamówień publicznych są wyceniane
    o wiele powyżej wartości rynkowej - dla czego? - można się tylko
    domyślać że część tej kwoty trafia nie tam gdzie powinna. Są
    oczywiście kontrole, ale kontrolujący sprawdzają tylko dokumenty pod
    względem formalnym (czyli: komplet dokumentów, zlecenia, protokoły,
    podpisy itp.) nie zwracając uwagi na sprawy merytoryczne - czyli na to
    czy wartość robót nie jest zawyżona. Z drugiej strony dla szefa osoba
    ta jest wygodna ze względu na to że zajmuje się niezbyt lubianą
    częścią działalności. Tych patologicznych sytuacji jest na tyle dużo
    że na wyliczanie zabrakło by palców u rąk i nóg. Pracuję w samorządzie
    od niedawna - wcześniej pracowałem w prywatnej firmie w której takie
    sytuacje były nie do wyobrażenia - i sytuacja taka mnie i kolegów
    bardzo irytuje. Bezpośrednie zwrócenie się do szefa nic nie da bo on
    najprawdopodobniej o tym wszystkim wie i to toleruje, a być może z
    jakichś powodów się go boi. Oficjalne "podkablowanie" do innych
    instytucji będzie wiązało się z otrzymaniem opinii której nie
    chciałbym mieć. Wspomnę że to wszystko dzieje się w regionie wiejskim
    gdzie wszyscy się znają i gdzie opinie rozchodzą się bardzo szybko.
    Odejście tej osoby naprawdę uzdrowiło by atmosferę. Do kogo się
    zwrócić, żeby załatwić to skutecznie i pozostać anonimowym?

  • 2. Data: 2008-09-03 04:52:40
    Temat: Re: Jak pozbyć się zastępcy szefa?
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Do kogo się zwrócić, żeby załatwić to skutecznie i pozostać anonimowym?

    Napisz w kiblu "kaowiec jest gópi"

    --
    andreas

  • 3. Data: 2008-09-03 06:52:18
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    > Napisz w kiblu "kaowiec jest gópi"

    ale koniecznie to musi być damska toaleta...

  • 4. Data: 2008-09-03 10:40:00
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Do kogo się zwrócić, żeby załatwić to skutecznie i pozostać anonimowym?

    chyba tylko do rosyjskojęzycznej mafii :)

    sytuacja byłaby prostsza, gdyby osobnik złamał prawo i miałabyś na to jakieś
    papiery, podobno CBA chętnie bierze takie sprawy.

    e.

  • 5. Data: 2008-09-03 13:17:37
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl>

    Oficjalne "podkablowanie" do innych
    > instytucji b=EAdzie wi=B1za=B3o si=EA z otrzymaniem opinii kt=F3rej nie
    > chcia=B3bym mie=E6. Wspomn=EA =BFe to wszystko dzieje si=EA w regionie wiej=
    > skim
    > gdzie wszyscy si=EA znaj=B1 i gdzie opinie rozchodz=B1 si=EA bardzo szybko.
    > Odej=B6cie tej osoby naprawd=EA uzdrowi=B3o by atmosfer=EA. Do kogo si=EA
    > zwr=F3ci=E6, =BFeby za=B3atwi=E6 to skutecznie i pozosta=E6 anonimowym?

    Zostaje chyba CBA ale ich takie mało polityczne sprawy raczej średnio
    interesują. Jakby ten gość była jakimś partyjnym notablem to może by ich
    zainteresowało.
    A może jakieś lokalne media? Dziennikarze chętnie wysłuchują i opisują takie
    przypadki a później sprawy łatwiej się toczą w prokuraturze.
    Mafii i innych metod brutalnych nie polecam ze względów humanitarnych.

    Pzdr
    PioPio

  • 6. Data: 2008-09-03 15:36:35
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    entroper pisze:
> [...]
    >
    > sytuacja byłaby prostsza, gdyby osobnik złamał prawo i miałabyś na to jakieś
    > papiery, podobno CBA chętnie bierze takie sprawy.

    przeciez łanie prawo pije alkohol w pracy, wystarczy chyba wezwac policje.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 7. Data: 2008-09-03 18:35:09
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 3 Wrz, 17:36, keczerad <k...@p...fm> wrote:

> [...]
    >
    > http://www.e-mo.com.plpolicją
    > Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    > Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

    Owszem. Tylko że za bycie na haju w pracy mozna dostac dyscyplinarkę
    lub tylko naganę, to zależy od pracodawcy.

  • 8. Data: 2008-09-04 14:09:56
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "keczerad" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > przeciez łanie prawo pije alkohol w pracy, wystarczy chyba wezwac
    > policje.

    tyle, że w przypadku małej miejscowości i mocno "okopanego" klienta trzebaby
    wzywać policję skądinąd, żeby w ogóle przyjechała :)

    e.

  • 9. Data: 2008-09-04 19:37:53
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 4 Wrz, 16:09, "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > tyle, że w przypadku małej miejscowości i mocno "okopanego" klienta trzebaby
    > wzywać policję skądinąd, żeby w ogóle przyjechała :)

    oprócz tego słyszałem o sytuacji gdy kolega policjant przyniósł
    delikwentowi nagranie do odsłuchania, żeby rozpoznał głos.

  • 10. Data: 2008-09-04 20:36:23
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    f...@g...com pisze:
    wiadomościnews:g9mb7m$pe4$1@mx1.internetia.pl...

    > oprócz tego słyszałem o sytuacji gdy kolega policjant przyniósł
    > delikwentowi nagranie do odsłuchania, żeby rozpoznał głos.

    przeceiz mozna kogos zyczliwego poprosc zeby zadzwonił, nie musi dzwonic
    pracownik.