PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podyplomówka z projektowania systemów (co wybrać?)

  • 1. Data: 2008-09-02 22:20:04
    Temat: Podyplomówka z projektowania systemów (co wybrać?)
    Od: SlaweK <s...@i...pl>

    Witam,
    Zastanawiam się nad wyborem studiów podyplomowych związanych z
    projektowaniem systemów informatycznych. Mój wybór padł na dwie
    uczelnie PJWSTK z kierunkiem "IT w biznesie" oraz Politechnika
    Warszawska z kierunkiem "Projektowanie systemów informacyjnych". Może
    ktoś z grupowiczów studiował lub zna kogoś kto studiował na tych
    kierunkach i mógłby mi pomóc dokonać wyboru. Które z tych studów
    polecalibyście? Która uczelnia ma lepszy prestiż i z którego kierunku
    można więcej wynieść?

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2008-09-03 06:46:07
    Od: "j...@g...com" <j...@g...com>

    On 3 Wrz, 00:20, SlaweK <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > uczelnie PJWSTK z kierunkiem "IT w biznesie" oraz Politechnika
    > Warszawska z kierunkiem "Projektowanie systemów informacyjnych".
    Znam ludzi po PJWSTK. Może kiedyś była to dobra uczelnia, ale obecnie
    chyba zeszła całkiem na psy, patrząc po poziomie, jaki ci ludzie
    reprezentowali. Jednak co politechnika, to politechnika ...

  • 3. Data: 2008-09-03 19:33:09
    Od: SlaweK <s...@i...pl>

    On 3 Wrz, 08:46, "j...@g...com" <j...@g...com> wrote:
    > Znam ludzi po PJWSTK. Może kiedyś była to dobra uczelnia, ale obecnie
    > chyba zeszła całkiem na psy, patrząc po poziomie, jaki ci ludzie
    > reprezentowali. Jednak co politechnika, to politechnika ...

    Na prawdę poziom jest tam tak niski, czy ta opinia jest nieco
    przesadzona?
    Zawsze wydawało mi się, że to prestiżowa uczelnia, jest wysoko w
    rankingach.
    Może ktoś jeszcze przyłączy się do dyskusji. Program na obu uczelniach
    jest bardzo podobny.
    Trudno mi się zdecydować. Cena studiów przemawia nieco na korzyść
    PJWSTK.

  • 4. Data: 2008-09-05 06:30:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "SlaweK" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Na prawdę poziom jest tam tak niski, czy ta opinia jest nieco
    >przesadzona?
    >Zawsze wydawało mi się, że to prestiżowa uczelnia, jest wysoko w
    >rankingach.

    Rankingi se mozna wsadzic, skoro ocena absolwentow drastycznie rozni sie od
    nich.