PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka praca taka płaca ;-)

  • 51. Data: 2005-07-18 09:21:46
    Temat: Re: Jaka praca taka płaca ;-)
    Od: "JM" <m...@m...me>

    > wyslalem w poszukiwaniu pracy do tej pory kilkanascie aplikacji, bylem na
    > wielu rozmowach. Mysle, ze wiekszosc z tych, ktorzy maja dobra prace, z
    > ktorej sa zadowoleni, moga powiedziec podobnie.
    > Zycze wytrwalosci.
    > W.

    czlowieku, czasy komuny juz sie skonczyly.

  • 52. Data: 2005-07-18 12:00:57
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 16.07.2005 bm <n...@n...nospam> napisał/a:

    > Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości
    >

    > 1 kwietnia juz dawno za nami, wiec takie niezdrowe zarty pozostaw dla
    > siebie.
    > "Prawie" po studiach bez zadnego udokumentowanego doswiadczenia 4k? Czy my
    > aby mieszkamy w tym samym kraju? Poglady podobne do jaqbka - mitomania. Nie
    > chce mi sie wierzyc ze autor tematu nie nauczyl sie jeszcze mimo iz konczy
    > studia ze w naszym kraju czesto placa != utrzymanie.
    > Normalnie az mi sie smiac chce jak czytam niektore teksty w tym watku.

    W oddziałach zachodnich firm (albo dalekiego wschodu ;0) tak właśnie
    jest. Tak, dla absolwentów, tak, bez doświadczenia i niekoniecznie
    w Warszawie.
    Ale jeśli mówimy o Poznaniu to niestety nie wiem czy tam są takie
    oddziały.

    Pozdrawiam,
    --
    Krzysztof Krasoń

  • 53. Data: 2005-07-18 12:15:06
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał:

    > O. To 2k brutto dla studenta bez doświadczenia to nagle się stało
    > strasznie
    > mało?

    A mnie zastanawia, dlaczego, jak pracodawca słyszy "student", to przestawia
    mu się w głowie jakiś trybik i uważa, że taki człowiek będzie pracował za
    grosze. I nie ma tutaj znaczenia, że ten "student" ma już tytuł inżyniera i
    4 lata doświadczenia w zawodzie (piszę tutaj abstrakcyjnie, nie w
    odniesieniu do autora wątku). A jego przyszły kierownik jakoś tak zapomina,
    że sam zakończył edukację na inżynierze, albo i techniku. Inżynier nie
    kontynuujący nauki - OK. Inżynier będący studentem - nie OK. Dziwna logika,
    jak dla mnie. I taki inżynier słyszy często od szefa: "no ale ty przecież
    przecież dużo zarabiasz, jak na studenta".

    > Szczególnie biorąc pod uwagę, że człowiek nie napisał nic o mieście.

    To fakt. Zarobki mogą się różnić znacznie w zależności od regionu, miasta,
    firmy i wielu innych czynników.

    ch.

  • 54. Data: 2005-07-18 20:03:19
    Od: PZ <p...@m...com>

    bm napisał(a):
    > Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości

    > 1 kwietnia juz dawno za nami, wiec takie niezdrowe zarty pozostaw dla
    > siebie.

    Witam

    Bardzo mi przykro, ze odebrales to jako zart, ale przedstawie moze moj
    tok rozumowania. Watek sie zaczal od studiow technicznych wiec ucza one
    przede wszystkim jakis technologii(tu programowania), sposobu poznawania
    nowych technologii i sposobu implementacji znanych technologii - tak na
    poczatek. Na podstawie charakteru studiow i branzy (informatyka)
    stwierdzilem, ze 4k na pocztek ok. Oczywiscie przyjalem pewne zalozenia,
    ze firma chce utrzymac pracownika wiec inwestycja 4kX2 miesiace na
    wdrozenie nie jest wielka inwestycja, a potencjalna strata pracownika po
    roku moze powodowac wieksze straty choc trudno je bedzie wyracic w
    prostym stwierdzeniu x kPLN.

    > "Prawie" po studiach bez zadnego udokumentowanego doswiadczenia 4k? Czy my
    Juz nie dorabiaj, ze prawie po studiach, bo temat byl po studiach;)

    > aby mieszkamy w tym samym kraju? Poglady podobne do jaqbka - mitomania. Nie
    EEEE, Ja mieszkam w Polsce. To sa moje poglady na podstawie moich
    doswiadczen, oczywiscie masz prawo do ich oceny.

    > chce mi sie wierzyc ze autor tematu nie nauczyl sie jeszcze mimo iz konczy
    > studia ze w naszym kraju czesto placa != utrzymanie.
    Zmienic prace lub zmiejszyc koszty utrzymania.

    > Normalnie az mi sie smiac chce jak czytam niektore teksty w tym watku.
    Ucz sie, opanuj nowe technologie, w prostych pieciu slowach udownij, ze
    je znasz na rozmwie kwalifikacyjnej itp itd.

    > bm

    PZ