PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie nazywa stanowisko osoby, ktora zajmuje sie restrukturyzacja firmy

  • 1. Data: 2003-10-08 09:27:41
    Temat: Re: Jak sie nazywa stanowisko osoby, ktora zajmuje sie restrukturyzacja firmy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kaczu <z...@p...onet.pl> wrote:

    > dzialalnoscia operacyjna, wdrozeniem zmian itd. Chodzi o osobe ktora
    > przychodzi z "zewnatrz" do firmy na jakis czas i ma za zadanie

    Syndyk masy upadłościowej? *eg*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-10-08 10:40:50
    Temat: Re: Jak sie nazywa stanowisko osoby
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Ot, zwyczajnie moze to byc spec. ds. restrukturyzacji. Wystepuje to
    stanowisko jednak bardzo rzadko. Duzo czesciej nie tworzy sie takiego
    stanowiska tyko sciaga z zewnatrz doswiadczonego managera, ktory radzil
    sobie juz w takih sytuacjach w innych firmach i ma za zadanie uzdrowic firme
    czy jakis dzial

  • 3. Data: 2003-10-08 11:19:41
    Od: "Kaczu" <z...@p...onet.pl>

    dzialalnoscia operacyjna, wdrozeniem zmian itd. Chodzi o osobe ktora
    przychodzi z "zewnatrz" do firmy na jakis czas i ma za zadanie
    zrestrukturyzowac firme.
    Dzieki
    Pozdrawiam
    kaczu

  • 4. Data: 2003-10-08 11:34:59
    Od: "Kaczu" <z...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-10-08 11:36:57
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > >
    > Heh. ;) Nie nie, firma nie jest na granicy bankructwa. Chce sie
    > zrestrukturyzowac, uporzadkowac dokumentacje , wprowadzic zmiany...

    może "Eraser" - był kiedyś taki film ze Schwarzeneggerem :)
    ew. "Egzekutor" - z Clintem Eastwoodem :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-10-08 11:40:52
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bm0sq8$r0n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Kaczu" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > może "Eraser" - był kiedyś taki film ze Schwarzeneggerem :)
    > ew. "Egzekutor" - z Clintem Eastwoodem :)

    Ew. po prostu Leon Zawodowiec albo Wiktor Czysciciel :P
    /p

  • 7. Data: 2003-10-08 13:02:40
    Od: "Sniady" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:bm0sq8$r0n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ew. po prostu Leon Zawodowiec albo Wiktor Czysciciel :P
    > /p

    witam;

    bywa że nazywaja ich wdrożeniowcami, czasmai im sie udaje, a czasami nie :)

    pozdrawiam
    Sniady

  • 8. Data: 2003-10-08 13:13:59
    Temat: Re: Jak sie nazywa stanowisko osoby, ktora zajmuje sie restruktu
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:bm0sq8$r0n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ew. po prostu Leon Zawodowiec albo Wiktor Czysciciel :P
    > /p

    U mnie w firmie mowilismy po prostu killer..................

  • 9. Data: 2003-10-08 19:16:21
    Od: "JL" <jl@[cut]walor.torun.pl>

    > dzialalnoscia operacyjna, wdrozeniem zmian itd. Chodzi o osobe ktora
    > przychodzi z "zewnatrz" do firmy na jakis czas i ma za zadanie
    > zrestrukturyzowac firme.

    To zależy w jakim zakresie.
    Restrukturyzacja (czyli zmiana w strukturach organizacyjnych)
    może być prowadzona np.: przez Pełnomocnika XXX ds Jakości.
    Mam na myśli konkretnie człowieka odpowiedzialnego za wdrożenie
    systemów jakości (ISO).

    W miejsce XXX wstaw organ uprawniający (zarząd, dyrekcja, właściciel).

    Pozdrawiam

    JL