PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zdalna

  • 1. Data: 2003-10-08 08:22:11
    Temat: praca zdalna
    Od: "Jerzy (Dusk)" <d...@N...gazeta.pl>

    Przyjmę telepatę - praca zdalna; umowa o dzieło.
    Oferty kierować.

    ;-)

    Jerzy

  • 2. Data: 2003-10-08 10:19:42
    Temat: Re: praca zdalna
    Od: p...@y...com (Piotr Dembiński)

    "Jerzy (Dusk)" <d...@N...gazeta.pl> writes:

    > Przyjmę telepatę - praca zdalna; umowa o dzieło.
    > Oferty kierować.

    Kupię ubik, dowolna ilość. Cena do negocjacji :>

  • 3. Data: 2003-10-09 10:02:35
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Przyjmę telepatę - praca zdalna; umowa o dzieło.
    > Oferty kierować.

    NTG - polecam pl.praca.oferowana

    I nie mowic mi, ze nie spelnia podstaw formalnych na tamata grupe. W koncu
    telepata moze pracowac zdalnie, a i adres kontaktowy tez sobie jakos
    wykombinuje...

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Na czym mialaby polegac ta praca - moze jakis bezprzewodowy dalekopis?
    (wiem, skoro zadaje takie pytanie, to sie pewnie nie nadaje...)

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962