PracaGrupypl.praca.dyskusje › proces [długie]

  • 1. Data: 2003-10-08 09:53:54
    Temat: proces [długie]
    Od: "" <b...@a...pl>

    Wywalili mnie z pracy z końcem sierpnia.

    Ale popełnili błąd podstawowy: art.33 kp. Innymi słowy: na umowie o pracę
    brakowało sformuowania "wypowiedzenie umowy o pracę za 2-tyg. wypowiedzeniem".
    A takie wypowiedzenie trwało do k. VIII.

    Byłam szantażowana i zmuszana do zmienienia wypowiedzenia z winy pracodawcy na
    porozumienie stron (na drugi dzień poszli po rozum do głowy).
    Podczas wypowiedzenia był stosowany wobec mnie mobbing. Poszłam na L4 po 3
    dniach: nie dało się pracować.

    Na szczęście (w nieszczęściu) koleżanka jest radcą prawnym. _Zmusiła_ mnie do
    złożenia pozwu w sądzie; ja czułam się tak zastraszona, że nie byłam w stanie
    nawet o tym pomyśleć. Dzięki niej mam szansę na wygranie odszkodowania 3-
    miesięcznego (jedynie na tyle pozwala kp) tzn. 3xpensja brutto do rączki.
    Sprawa jest oczywista i prosta.

    Jednak rozprawa jest wyznaczona dopiero na... 24.11.03.
    Ale to inna bajka o naszych sądach...

    Jeśli ktoś z grupowiczów chciałby wiedzieć co to za firma - piszcie na priv.
    Dodam, że to może zainteresować raczej Dolnoślązaków.

    Jednym z wniosków, jakie wyciągnęłam po tej sprawie jest to, że przestudiowałam
    baaardzo dokładnie Kodeks Pracy i maglowałam koleżankę o komentarze do niego.

    Pozdrawiam

    Baba Jaga

  • 2. Data: 2003-10-08 16:46:07
    Temat: Re: proces [długie]
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > Podczas wypowiedzenia był stosowany wobec mnie mobbing. Poszłam na L4 po 3
    > dniach: nie dało się pracować.

    mialas szczescie, ze firma nie okazala sie zlosliwa i nie naslala Ci do domu
    kontroli z ZUS'u.

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2003-10-09 11:48:12

    > mialas szczescie, ze firma nie okazala sie zlosliwa i nie naslala Ci do domu
    > kontroli z ZUS'u.
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > glos

    Liczyłam się z tym.
    Lecz znajomy lekarz stwierdził, że najlepsze są korzonki ;))

    ZUS się nie zjawił (chyba nie wiedzieli, że mają prawo mnie sprawdzić).

    Baba Jaga