PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??

  • 51. Data: 2006-09-29 15:10:25
    Temat: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    futszaK <f...@p...pl> napisał(a):
    > Thu, 28 Sep 2006 15:47:56 +0200, użyszkodnik "fotech"
    > <w...@p...onet.pl> napisał:

    > Ubieram się w co popadnie i to jest dla mnie naturalne

    listek figowy?

    Piotr Żebrowski

  • 52. Data: 2006-09-30 00:07:08
    Od: Krzysztof Olesiejuk <l...@n...infomark.com.pl>

    W artykule <efeqam$6gk$1@news.dialog.net.pl> Jotte napisal(a):

    > tzw. "specjalistow ds. rekrutacji".
    > Nie ma potrzeby ich do parteru sprowadzać. Oni tam cały czas są.

    Gdybym prowadzil rekrutacje, nie przyjalbym cie.
    Jesli przychodzisz z przekonaniem ze rozmowca jest od ciebie glupszy,
    dyskwalifikuje cie to calkowicie.
    Bez wzgledu na twoja wiedze czy doswiadczenie.
    No chyba ze szukalbym pracownika ktory z zalozenia nie bedzie
    w ogole kontaktowal sie z innymi ludzmi.
    Krzysiek

  • 53. Data: 2006-09-30 00:20:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrn.pl.ehrd9a.do.lopez@karaluch.local Krzysztof
    Olesiejuk <l...@n...infomark.com.pl> pisze:

    > Gdybym prowadzil rekrutacje, nie przyjalbym cie.
    Gdybyś prowadził rekrutację, nie spotkałbyś mnie podczas niej z pewnością.
    Nie bywam bowiem w takich miejscach i nie rozmawiam z tego rodzaju
    osobnikami, albowiem mam do siebie szacunek.

    > Jesli przychodzisz z przekonaniem ze rozmowca jest od ciebie glupszy,
    > dyskwalifikuje cie to calkowicie.
    Jeśli uważasz, że przychodzący do ciebie rozmówca jest od ciebie głupszy,
    nie warto z tobą wymienić nawet zwyczajowego ukłonu.

    > Bez wzgledu na twoja wiedze czy doswiadczenie.
    Nie mogę uczciwie powiedzieć, aby twoje zdanie było dla mnie istotne.
    Przynajmniej jestem szczery, doceń to.

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2006-09-30 00:35:21