PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile ?

  • 1. Data: 2005-07-30 23:18:46
    Temat: Ile ?
    Od: Informatyk <i...@d...art.pl>

    Czy ktoś mógłby mi pomóc wycenić moją pracę (chcę mieć jakiekolwiek
    informacje, zanim pójdę walczyć o podwyżkę) :

    1. Administracja 2 serwerami (Linux) - aktualizacje, zabezpieczanie,
    kopie bezpieczenstwa, administracja usługami
    2. Serwis 20 stacji roboczych (9x Windows 11x Linux)
    3. Helpdesk dla 20 uzytkownikow
    4. Zarzadzanie jednym projektem internetowym (czesc informatyczna ok 4-5
    godzin tygodniowo)
    5. Zarzadzanie 3-ma minifiliami firmy (2 w innych miastach [60 i 130
    km]) - komputery na Linuxach - ale dosc stare i bez mozliwosci logowania
    sie do nich zdalnie
    6. Kilkakrotnie w miesiacu montaz krotkich spotow reklamowych
    7. Programowanie i obsluga systemu do stworzenia pewnej bazy danych (ok
    5 mln rekordow)
    8. Wiele malych projektow dla klientow firmy (programowanie PHP itp.)
    9. Dosc czeste konsultacje w sprawach technologicznych

    Ogolnie w pracy spedzam ponad 200 godzin miesiecznie i napewno nie mam
    tam czasu na lenistwo. Czy moglby mi ktos podac orientacyjne
    wynagrodzenie za opisany przezemnie zakres obowiazkow ??

    pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2005-07-30 23:49:48
    Temat: Re: Ile ?
    Od: Informatyk <i...@d...art.pl>

    Informatyk napisał(a):
> [...]
    > tam czasu na lenistwo. Czy moglby mi ktos podac orientacyjne
    > wynagrodzenie za opisany przezemnie zakres obowiazkow ??

    Zapomniałem dopisać iż pracuję tam od początku stycznia.

  • 3. Data: 2005-07-30 23:51:46
    Od: "Foxtrot" <f...@p...onet.pl>

    [...]
    > Zapomniałem dopisać iż pracuję tam od początku stycznia.

    Napisz lepiej w jakiej miejscowosci pracujesz bo jezeli to jest stolyca to
    trzeba bedzie pomnozyc x 2.

    Pozdrawiam,

    Foxtrot

  • 4. Data: 2005-07-30 23:54:45
    Od: Informatyk <i...@d...art.pl>

    Foxtrot napisał(a):
    > [...]
    >

    > Napisz lepiej w jakiej miejscowosci pracujesz bo jezeli to jest stolyca to
> [...]

    Ano niestety nie jest - jest to Wroclaw

  • 5. Data: 2005-07-31 05:21:05
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Mialem napisac ze jak podkarpacie to 600 zl na reke bo tu tak jest.

    Pewnie uwazasz ze zarabiasz za malo, co ? Otoz nie nas pytaj. Zalezy ile da
    Ci pracodawca. probuj wydoic maximum. W koncu odwalasz charowe z tego co
    opisujesz.

  • 6. Data: 2005-07-31 05:47:20
    Od: "ktos" <...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Informatyk" <i...@d...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 5. Zarzadzanie 3-ma minifiliami firmy (2 w innych miastach [60 i 130
    > km]) - komputery na Linuxach - ale dosc stare i bez mozliwosci logowania

    Tak z ciekawosci, do czego uzytkownicy wykorzystuja te komputery z linuxem?
    Pytanie ma taki podtekst, ze wielu zapalencow proponuje linuxa ale w typowej
    firmie to ani program ksiegowy na tym nie ruszy ani platnik, program
    kosztorysowania itp.
    Nawet wiele home-bankingow dzialajacych przez przegladarke wymaga IE.

  • 7. Data: 2005-07-31 06:52:08
    Od: Informatyk <i...@d...art.pl>

    ktos napisał(a):
> [...]
    > kosztorysowania itp.
    > Nawet wiele home-bankingow dzialajacych przez przegladarke wymaga IE.

    Są to komputery handlowców - więc w większości przypadków poczta, www,
    openoffice, jakis komunikator, przeglądanie projektów i ofert. U mnie
    zaproponowanie Linuxa miało taki podtekst, że do tych zadań do których
    używane są te komputery Linux wystarcza z nawiązką a w porównaniu z
    Windowsem wymaga mniej opieki (ZNACZNIE mniej) - jedynie raz na jakiś
    czas doistalowanie czegoś czy skonfigurowanie Wine, żeby odpalić
    konkretny program i to wszystko. Tam gdzie muszą być Windowsy tam są.

  • 8. Data: 2005-07-31 07:13:00
    Od: "ktos" <...@k...onet.pl>

> [...]
    > czas doistalowanie czegoś czy skonfigurowanie Wine, żeby odpalić
    > konkretny program i to wszystko. Tam gdzie muszą być Windowsy tam są.

    Jeszcze jedna uwaga. Przedstawiajac swoja prace w kontekscie oczekiwanych
    wyzszych zarobkow powinienes inaczej rozlozyc akcenty.
    Z 9 punktow zdecydowana wiekszosc mozna okreslic gora w dwoch zdaniach : np.
    opieka nad siecia firmowa i helpdesk.
    A na to nie potrzeba 200 godz. przy 20 komputerach. Ja sam opiekuje sie tak
    dwoma firmami (20 + 50 stacji) i nie jest to jedyne moje zajecie.

    Wyeksponuj to co pochlania tyle czasu, moze np.

    8. Wiele malych projektow dla klientow firmy (programowanie PHP itp.)

    przeciez firma bierze za to kase.

  • 9. Data: 2005-07-31 08:57:37
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

> [...]
    > czasu na lenistwo. Czy moglby mi ktos podac orientacyjne wynagrodzenie za

    - 4500 - 5000 brutto + premie za projekty (okolo 15 -20 tys PLN rocznie) -
    praca na podobnym stanowisku (w jakis 70%), z wiekszym akcentem jednak na
    realizacje projektow - bo opieka nad systemami zwykle zajmuje ulamek czasu
    pracy - w Krakowie w firmie zatrudniajacej okolo 60 osob, z branzy AiR
    (Automatyka i Robotyka).
    Chyba jako jedyny konkretnie odpowiedzialem (w sensie podania kwoty) - a
    jednak na tyle niekonkretnie ze kwota odnosi sie do innego miasta i innego
    (ale podobnego) stanowiska. Wszystko zalezy od specyfiki firmy, twojego
    doswiadczenia i tego ile jestes dla firmy wart. Rozpietosci moga byc na
    prawde znaczne.

    pzdr,
    michal

  • 10. Data: 2005-07-31 10:10:22
    Od: Informatyk <i...@d...art.pl>

    majkel napisał(a):
> [...]

    > (ale podobnego) stanowiska. Wszystko zalezy od specyfiki firmy, twojego
    > doswiadczenia i tego ile jestes dla firmy wart. Rozpietosci moga byc na

    Dzięki za pierwszą tak naprawdę konkretną odpowiedź.
    Firma jest raczej mała (20-tu pracowników) - branża reklamowa - jednak
    przechodzą przez nią duże zlecenia dla innych dużych firm (większość z
    nich wymaga mojego udziału). Czy wg Ciebie rozpiętość może sięgać 300%
    (w dół oczywiście) ??