PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile ?

  • 11. Data: 2005-07-31 11:08:04
    Temat: Odp: Ile ?
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

    > Dzięki za pierwszą tak naprawdę konkretną odpowiedź.
    > Firma jest raczej mała (20-tu pracowników) - branża reklamowa - jednak
    > przechodzą przez nią duże zlecenia dla innych dużych firm (większość z
    > nich wymaga mojego udziału). Czy wg Ciebie rozpiętość może sięgać 300%
    > (w dół oczywiście) ??

    Minimum, to chyba 2500 za taką robotę w Wrocku.
    Czy jest to Twoja pierwsza praca po studiach.
    Jesli TAK, to - jeśli Ci nie podniosą - trzymaj się tej roboty przez np.
    rok, a później pochwal się doświadczeniem w CV.
    Jeśli NIE, to poszukaj innego pracodawcy, a na Twoje miejsce niech sobie
    poszukają kogoś gorszego ( i tańszego).