PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polibuda lodzka - inf ?

  • 1. Data: 2005-07-31 14:44:02
    Temat: Polibuda lodzka - inf ?
    Od: "Jarod" <b...@g...pl>

    Heyka
    Ma ktos rozeznanie co dokladnie obejmuje program studiow uzupelniajacych na
    wydziale elektroniki kier. inf a specjalizacja systemy baz danych
    ewentualnie inzynieria oprogramowania i systemy sieciowe. Bardziej mnie
    interesuja bazy danych.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-07-31 20:14:19
    Temat: Re: Polibuda lodzka - inf ?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Jarod napisał(a):
> [...]
    > wydziale elektroniki kier. inf a specjalizacja systemy baz danych
    > ewentualnie inzynieria oprogramowania i systemy sieciowe. Bardziej mnie
    zadaj pytanie na forum politechniki - www.samorzad.p.lodz.pl/forum
    (czesc Pytania lub czesc Wydzialu EiE)

    --
    Michal "badzio" Kijewski