PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle ? › Re: Ile ?
    From: "ktos" <...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile ?
    Date: Sun, 31 Jul 2005 09:13:00 +0200

    Użytkownik "Informatyk" <i...@d...art.pl> napisał w wiadomości
    news:dchsel$m0n$1@news.onet.pl...
    wiadomości

    > używane są te komputery Linux wystarcza z nawiązką a w porównaniu z
    > Windowsem wymaga mniej opieki (ZNACZNIE mniej) - jedynie raz na jakiś
    > czas doistalowanie czegoś czy skonfigurowanie Wine, żeby odpalić
    > konkretny program i to wszystko. Tam gdzie muszą być Windowsy tam są.

    Jeszcze jedna uwaga. Przedstawiajac swoja prace w kontekscie oczekiwanych
    wyzszych zarobkow powinienes inaczej rozlozyc akcenty.
    Z 9 punktow zdecydowana wiekszosc mozna okreslic gora w dwoch zdaniach : np.
    opieka nad siecia firmowa i helpdesk.
    A na to nie potrzeba 200 godz. przy 20 komputerach. Ja sam opiekuje sie tak
    dwoma firmami (20 + 50 stacji) i nie jest to jedyne moje zajecie.

    Wyeksponuj to co pochlania tyle czasu, moze np.

    8. Wiele malych projektow dla klientow firmy (programowanie PHP itp.)

    przeciez firma bierze za to kase.