PracaGrupypl.praca.dyskusje › Geofizyka Toruń

  • 1. Data: 2005-08-01 09:59:55
    Temat: Geofizyka Toruń
    Od: "ireneus" <s...@W...gazeta.pl>

    czy może ktoś z szanownych grupowiczów wie coś o firmie Geofizyka Toruń,
    jakie u nich są pensje i cała reszta?

    interesuje mnie praca geodety

    pzdr

  • 2. Data: 2005-08-01 10:25:34
    Temat: Re: Geofizyka Toruń
    Od: "laush" <w...@o...pl>

    > czy może ktoś z szanownych grupowiczów wie coś o firmie Geofizyka Toruń,
    > jakie u nich są pensje i cała reszta?
    >
    > interesuje mnie praca geodety

    co do geodety to nie wiem ale byłem na rozmowie finalnej dla inżyniera
    wiertnika
    proponowali umowę na 2 lata z pensją bodajże 1800PLN zasadniczej (wychodzi
    jakies 1500 na reke) + zwrot kosztow za wynajem lokalu mieszkalnego + dobry
    socjal (jakies tam darmowe wakacje, doplaty do urlopu....)
    to bylo 2 lata temu dla czlowieka swiezo po studjach po niszowym kierunku
    po uplywie tego okresu mialy by nastapic podwyzki.....
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-03 09:52:57
    Od: "Mikolaj" <y...@w...pl>

> [...]
    > to bylo 2 lata temu dla czlowieka swiezo po studjach po niszowym kierunku
    > po uplywie tego okresu mialy by nastapic podwyzki.....

    ogolnie panuje tam bajzel, jak to w firmie panstwowej, poza tym nepotyzm
    i te sprawy - firma rodzinna, kasa na miejscu to porazka, dobra jak bedziesz
    jezdzil na kontrakty - iran, indie, afryka, antarktyda (spitzbergen) i takie
    tam, z tymze pracujesz tam min. 12h na dobe 7 dni w tygodniu przez 3 miechy,
    potem miesiac przerwy i znowu, jezeli nie przeszkadzaja Ci takie warunki, to
    fajna przygoda... place zaleza bardziej od plecow niz od twoich
    umiejetnosci, tak jak miejsca gdzie cie wysylaja
    warto sprobowac jezeli chcesz pojezdzic po swiecie i przezyc przygoda
    okupiona ciezka harowa...

    pozdrawiam