PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lider Projektu

  • 1. Data: 2005-08-01 07:56:44
    Temat: Lider Projektu
    Od: "Topino" <t...@p...onet.pl>

    Pytanko - ile zarabia Lider projektu w dużej firmie zachodniej w branży
    motoryzacyjnej ?
    Dzięki z góry za pomoc

  • 2. Data: 2005-08-01 08:38:53
    Temat: Re: Lider Projektu
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Topino" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytanko - ile zarabia Lider projektu w dużej firmie zachodniej w branży
    > motoryzacyjnej ?

    Ale konkretnie. Nazwisko poproszę... ;)

    MS

  • 3. Data: 2005-08-01 10:05:31
    Od: "Topino" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek HAGA" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Topino" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale konkretnie. Nazwisko poproszę... ;)
    >
    > MS

    :) hahaha .. chodzi mi o to by poznać szacunkową kwotę, jaką można zarobić
    według Was na tym stanowisku

  • 4. Data: 2005-08-01 10:14:11
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 01-08-2005 o 09:56:44 Topino <t...@p...onet.pl> napisał:

    > Pytanko - ile zarabia Lider projektu w du?ej firmie zachodniej w bran?y
    > motoryzacyjnej ?
    > Dzi?ki z góry za pomoc

    Projekt "Cięcie kosztów generowanych przez sanitariaty w lakierniach
    naszych fabryk worldwide" nieco różni się chyba pod tym wzgledem od
    projektu "Zmiana wizerunku marki Fiat w celu przesuniecia jej do segmentu
    aut luksusowych".

    Proszę bardzo.

    btw: http://evil.pl/pip/OE.html - ustaw deklarację charsetu w nagłówkach

  • 5. Data: 2005-08-01 23:34:00
    Od: Diodak <d...@P...DOTnet.DOT.pl>

> [...]
    > naszych fabryk worldwide" nieco różni się chyba pod tym wzgledem od
    > projektu "Zmiana wizerunku marki Fiat w celu przesuniecia jej do segmentu

    Z punktu widzenia zarobków lidera niekoniecznie - zatrudniając Cię jeszcze
    niekoniecznie wiesz jakimi projektami przyjdzie Ci kierować w najbliższych
    latach ;-)

    --
    Diodak
    ++ If you don't know where you're going, ++

  • 6. Data: 2005-08-02 04:42:58
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 02-08-2005 o 01:34:00 Diodak <d...@P...DOTnet.DOT.pl> napisał:

> [...]
    > jeszcze
    > niekoniecznie wiesz jakimi projektami przyjdzie Ci kierować w

    Przyjmijmy więc, że średnia dla tych dwóch projektów to $2,000,000 rocznie
    i tyle proponowałbym żądać na rozmowie.

  • 7. Data: 2005-08-02 07:15:58
    Od: "Topino" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.suu51wwufrn0ri@donkichot...

    > Przyjmijmy więc, że średnia dla tych dwóch projektów to $2,000,000 rocznie
    > i tyle proponowałbym żądać na rozmowie.
    >

    > --
    > Odkąd myślę samodzielnie, głosuję na JK-M. http://pjkm.pl

    Lider Projektu w branży samochodowej to bynajmniej nie stanowisko
    konktertnie określający dany projekt. Jest to raca stała, dotycząca róznych
    noych projektów jakie firma otrzyma, uruchamianie nowych produkcji itd.
    Chodzi o nadzowrowanie techniczne grupy inżynierów oraz przygotowanie pod
    seryjną produkcję