PracaGrupypl.praca.dyskusje › koniec umowy a zasilek

  • 1. Data: 2005-08-01 06:35:45
    Temat: Re: koniec umowy a zasilek
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Joanna napisał(a):
    > Czy to prawda? i jak wyglada sprawa zalatwiania
    > zasilku i jak dlugo sie na niego czeka?

    A dlaczego nie zadzwonisz po prostu do Urzędu Pracy?

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 2. Data: 2005-08-01 06:56:41
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 1 Aug 2005 08:01:34 +0100, Joanna napisał(a):

    > Czytalam ze jesli sie ma przerobionych 365 dni i traci prace to sie dostaje
    > zasilek dla bezrobotnych. Czy to prawda? i jak wyglada sprawa zalatwiania
    > zasilku i jak dlugo sie na niego czeka?

    Jeśli jest udokumentowane 365 dni pracy w ciągu ostatnich 18 miesięcy to
    zasiłek się należy.

    Idziesz ze świadectwem pracy do UP i rejestrujesz się.

    Zasiłek należy się po 7 dniach od daty rejestracji i wypłacany jest z dołu,
    za poprzedni miesiąc.

    Czyli jak zarejestrujesz się 1 września (wcześniej nie możesz) to zasiłek
    za okres od 9 do 30 września dostaniesz w październiku.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2005-08-01 07:01:34
    Temat: koniec umowy a zasilek
    Od: "Joanna" <a...@p...onet.pl>

    Witajcie, mam taki epytanie. Pracuje teraz na drugiej umowie na czas
    okreslony. 31 sierpnia bedzie dokladnie rok. do tego tez dnia mam umowe.
    Jesli mi jej nie przedluza to bede miala przerobionych rowno 365 dni.
    Czytalam ze jesli sie ma przerobionych 365 dni i traci prace to sie dostaje
    zasilek dla bezrobotnych. Czy to prawda? i jak wyglada sprawa zalatwiania
    zasilku i jak dlugo sie na niego czeka?

    pozdrawiam
    Joanna

  • 4. Data: 2005-08-02 09:32:52
    Od: ordep <o...@w...pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski wrote:

> [...]
    >
    > Czyli jak zarejestrujesz się 1 września (wcześniej nie możesz) to zasiłek
    > za okres od 9 do 30 września dostaniesz w październiku.

    To państwo to nas okrada na każdym kroku. A co z tymi 9 dniami. Kto to
    wypłaci - nikt.
    Tak tylko w Polsce może być.
    pozdr

  • 5. Data: 2005-08-02 11:07:51
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 02 Aug 2005 11:32:52 +0200, ordep napisał(a):

    > To państwo to nas okrada na każdym kroku. A co z tymi 9 dniami. Kto to
    > wypłaci - nikt.
    > Tak tylko w Polsce może być.

    Zanim zaczniesz krzyczeć, może poznaj przepisy?
    Zasiłek będzie wypłacany przez 12 miesięcy, czyli włącznie do 8 września
    2006 roku.

    A teraz ładnie przeproś Państwo - przynajmniej za to.

    3m się.

  • 6. Data: 2005-08-02 11:09:53
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:1rxtxj3ny45y5.1edjcqeah6ajh$.dlg@40tude.net...
    > Hi!!!

    > Zanim zaczniesz krzyczeć, może poznaj przepisy?
    > Zasiłek będzie wypłacany przez 12 miesięcy, czyli włącznie do 8 września
    > 2006 roku.

    Nawet jeśli zatrudni się 1 września?

    MS

  • 7. Data: 2005-08-02 11:21:33
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 2 Aug 2005 13:09:53 +0200, Marek HAGA napisał(a):

    > Nawet jeśli zatrudni się 1 września?

    Tu oczywiście nie - do 31 sierpnia włącznie.

    3m się.

  • 8. Data: 2005-08-02 20:31:10
    Od: ordep <o...@w...pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski wrote:
    > Hi!!!

    > Tu oczywiście nie - do 31 sierpnia włącznie.

    ... i o to mi chodziło, że jak znajde prace np. 1 stycznia to te 7 (czy
    9) dni mam w plecy i nikt go nie wypłaci.
    pozdr

  • 9. Data: 2005-08-03 06:30:26
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 02 Aug 2005 22:31:10 +0200, ordep napisał(a):

    > ... i o to mi chodziło, że jak znajde prace np. 1 stycznia to te 7 (czy
    > 9) dni mam w plecy i nikt go nie wypłaci.
    > pozdr

    Nie ma to jak postawa roszczeniowa, co nie?
    Jak tak mówisz, to powinieneś również pomyśleć, że jak pójdziesz do pracy 1
    stycznia, to w plecy masz nie tylko te 7 dni, ale i zasiłek za okres od 1
    stycznia do 8 września...

    3m się.

  • 10. Data: 2005-08-03 15:35:58
    Od: "Marool" <t...@o...pl>

> [...]
    > 2006 roku.
    >
    > A teraz ładnie przeproś Państwo - przynajmniej za to.

    O ile mi wiadomo zasilek nie przysluguje przez 12 miesiecy a przez 6

    pozdr.m.