PracaGrupypl.praca.dyskusjeGeofizyka Toruń › Re: Geofizyka Toruń
    From: "Mikolaj" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Geofizyka Toruń
    Date: Wed, 3 Aug 2005 11:52:57 +0200

    > co do geodety to nie wiem ale byłem na rozmowie finalnej dla inżyniera
    > wiertnika
    > proponowali umowę na 2 lata z pensją bodajże 1800PLN zasadniczej (wychodzi
    > jakies 1500 na reke) + zwrot kosztow za wynajem lokalu mieszkalnego +
    dobry
    > socjal (jakies tam darmowe wakacje, doplaty do urlopu....)
    > to bylo 2 lata temu dla czlowieka swiezo po studjach po niszowym kierunku
    > po uplywie tego okresu mialy by nastapic podwyzki.....
    > pozdrawiam

    ogolnie panuje tam bajzel, jak to w firmie panstwowej, poza tym nepotyzm
    i te sprawy - firma rodzinna, kasa na miejscu to porazka, dobra jak bedziesz
    jezdzil na kontrakty - iran, indie, afryka, antarktyda (spitzbergen) i takie
    tam, z tymze pracujesz tam min. 12h na dobe 7 dni w tygodniu przez 3 miechy,
    potem miesiac przerwy i znowu, jezeli nie przeszkadzaja Ci takie warunki, to
    fajna przygoda... place zaleza bardziej od plecow niz od twoich
    umiejetnosci, tak jak miejsca gdzie cie wysylaja
    warto sprobowac jezeli chcesz pojezdzic po swiecie i przezyc przygoda
    okupiona ciezka harowa...

    pozdrawiam