PracaGrupypl.praca.dyskusjeGeofizyka Toruń › Re: Geofizyka Toruń
    From: "laush" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Geofizyka Toruń
    Date: Mon, 1 Aug 2005 12:25:34 +0200

    > czy może ktoś z szanownych grupowiczów wie coś o firmie Geofizyka Toruń,
    > jakie u nich są pensje i cała reszta?
    >
    > interesuje mnie praca geodety

    co do geodety to nie wiem ale byłem na rozmowie finalnej dla inżyniera
    wiertnika
    proponowali umowę na 2 lata z pensją bodajże 1800PLN zasadniczej (wychodzi
    jakies 1500 na reke) + zwrot kosztow za wynajem lokalu mieszkalnego + dobry
    socjal (jakies tam darmowe wakacje, doplaty do urlopu....)
    to bylo 2 lata temu dla czlowieka swiezo po studjach po niszowym kierunku
    po uplywie tego okresu mialy by nastapic podwyzki.....
    pozdrawiam