PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Pytanie o studia uzupełniające?

  • 1. Data: 2005-08-01 09:39:14
    Temat: Re: Pytanie o studia uzupełniające?
    Od: Rjak <r...@o...pl>

    w <news:1122888716.757571.186320@g47g2000cwa.googlegro
    ups.com>
    szaki napisał(a):

    > Witam,
    > Mam pytanko czy na studia uzupełniające może iść każdy, kto tylko
    > ma ukończony licencjat lub inne studia magstarskie? Czy moze np.
    > osoba po polibudzie z tytulem mgr inz isc na uzupełniające
    > magistarskie - ekonomiczne na uniwerek ??

    Jesli masz licencjata/inzyniera/magistra - to wtedy zalezy to tylko od zasad
    przyjec, ktore roznia sie miedzy uczelniami i wydzialami.

  • 2. Data: 2005-08-01 10:05:41
    Od: "Piotr" <p...@W...gazeta.pl>

    Rjak <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jesli masz licencjata/inzyniera/magistra - to wtedy zalezy to tylko od zasad
    > przyjec, ktore roznia sie miedzy uczelniami i wydzialami.

    Jeśli kierunek studiów uzupełniających mocno różni się od dotychczasowego
    wykształcenia kandydata to nieraz musi też uczęszczać na dodatkowe zajęcia aby
    nadrobić tzw. różnice programowe. Ale uczelnie zwykle nie robią z tym problemów.

    pozdrawiam
    Piotr