PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Angli ?

  • 1. Data: 2005-07-31 19:44:21
    Temat: praca w Angli ?
    Od: "HERC" <i...@w...pl>

    Witam

    mam pytanie do szanownych grupowiczów którzy mieli sposobność pracować za
    granicą , konkretnie w Angli .Generalnie jak taka praca wygląda czy jest
    proco jechać , na co uważać . i najważniejsze jak takowa prace w angli (
    Londyn) znaleźć

    dziękuje za wszelkie uwagi

    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2005-07-31 19:49:59
    Temat: Re: praca w Angli ?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 31-07-2005 o 21:44:21 HERC <i...@w...pl> napisał:

    > Witam
    >
    > mam pytanie do szanownych grupowiczów którzy mieli sposobno?ae pracowaae za
    > granic? , konkretnie w Angli .Generalnie jak taka praca wygl?da czy jest
    > proco jechaae , na co uwa?aae . i najwa?niejsze jak takowa prace w angli (
    > Londyn) znale 1/4 ae

    Zapisz sobie adres: Baker Street, pytaj o p. Holmesa.

    BP, NMSP.

  • 3. Data: 2005-07-31 20:15:44
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Tomasz Płókarz* napisał(a):

    > Zapisz sobie adres: Baker Street, pytaj o p. Holmesa.

    A dokładnie: Baker Street 221b.

    > BP, NMSP.

    MSPANC :)

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl | GG: 208353
    *Adres w nagłówku zakodowany w ROT13* Zażółć gęślą jaźń
    Never do it in 'awk' if 'sed' can handle it;
    (Taylor's Law of Programming #2)

  • 4. Data: 2005-07-31 20:52:35
    Od: lukasz sczygiel <a...@e...cx>

    HERC napisał(a):
> [...]
    > granicą , konkretnie w Angli .Generalnie jak taka praca wygląda czy jest
    > proco jechać , na co uważać . i najważniejsze jak takowa prace w angli (

    www.londynek.net
    no i zmien grupe na alt.pl.emigracja.londyn
    Poczytaj sobie jej archiwum przez google.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 5. Data: 2005-07-31 20:52:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2005 20:15:44 +0000 (UTC), Marek Szapajko <f...@t...pbz>
    wklepał(-a):

    >A dokładnie: Baker Street 221b.

    A nie, bo 221b Baker Street. :P

    Ewentualnie 10 Downing Street, ale to raczej po dłuższym pobycie.

  • 6. Data: 2005-07-31 21:03:40
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 31-07-2005 o 22:52:36 Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Dnia Sun, 31 Jul 2005 20:15:44 +0000 (UTC), Marek Szapajko
    > <f...@t...pbz>
    > wklepał(-a):

    > A nie, bo 221b Baker Street. :P

    To chyba nie wystarczy, bo która z Baker Street? Izwienitie pożałujsta, że
    nie zrobię screena bo mam 32k downloadu, ale zdaje się (IIRC z Google
    Earth), że w Londynie tych ulic jest kilka ;)