PracaGrupypl.praca.dyskusje › Etat za łapówk

  • 1. Data: 2003-09-28 14:31:09
    Temat: Etat za łapówk
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1134618&KAT
    =239
    Czytaliście? Spotkaliście się w ogóle z czymś takim?...

    mangha

  • 2. Data: 2003-09-28 15:00:13
    Temat: Re: Etat za łapówk
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości
    > http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1134618&KAT
    =239
    > Czytaliście? Spotkaliście się w ogóle z czymś takim?...
    >
    > mangha

    osobiscie nie, z tego co wiem to rowniez moi znajomi tego nie doswiadczyli,
    sama sie zastanawiam ile prawdy jest w tym artykule

    pozdrawiam
    Basia

  • 3. Data: 2003-09-28 15:19:11
    Od: "pik" <pik111@ NOSPAM.gazeta.pl>

  • 4. Data: 2003-09-28 16:53:25
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "bm" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    doswiadczyli,
    > sama sie zastanawiam ile prawdy jest w tym artykule

    tak spotkalismy sie .. dosc czeste zjawisko.. zeresztą z tydzien temu byla
    tu taka dyskusja. poparta przykladami

  • 5. Data: 2003-09-28 18:56:02
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Sun, 28 Sep 2003 17:19:11 +0200, gdy "pik" <pik111@
    NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

    > przykre ale prawdziwe, Polska nowa rzeczywistość kapitalistyczna :((

    myślę, że wiele takich patologii mogłoby zlikwidować legalne, płatne
    pośrednictwo pracy. Płacę komuś np. 600 złotych rocznie i mam gwarancję
    np. 3 ofert pracy, gdybym ich potrzebował.

    Jeśli są tacy, którzy chcą zarobić na pośrednictwie i są tacy, którzy są
    gotowi za to pośrednictwo zapłacić, to czemu nie dać im tej możliwości?
    Legalnie, z podatkiem i gwarancjami w umowie.

    pzdr
    Robert

  • 6. Data: 2003-09-29 07:30:22
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Robert Drozd" <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> napisał w
    wiadomości news:uhbenvkrtfdblkrsqaujbjafq53jml2rjp@4ax.com...
> [...]
    > gotowi za to pośrednictwo zapłacić, to czemu nie dać im tej możliwości?
    > Legalnie, z podatkiem i gwarancjami w umowie.

    a ja myślę, że jeśli ktoś wie o czymś takim - to trzeba to wykorzystać - ale
    w ten sposób, że idziemy na rozmowę z włączonym dyktafonem :)
    Wyeliminowało by to trochę osób "ściagąjąych haracze" z bezrobotnych.
    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-10-06 19:42:21
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>

> [...]
    >
    > mangha
    >
    > Nie wiem o jakim artykule piszesz. Nie czytałam, ale zerknij na temat
    "Łapówka - czy warto?" z dnia 03.09.17 na tej grupie - tam jest dużo na ten
    temat. Jak widać temat bywa częsty, więc o czymś to świadczy!