PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak nie infrmatyka to co?

  • 1. Data: 2003-09-28 05:32:06
    Temat: Re: jak nie infrmatyka to co?
    Od: "Jarek K." <...@w...pl>

    Użytkownik Longinus <L...@S...gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:X...@2...197.164.2...
    news:bl7b5g$1iv$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
    > ze tak sparafrazuje! I smieja mi sie w nos gdyz ja jako inzynierek
    > informatyko-automatyk ledwo ostatnio przede i tylko czekam na tego 1 maja
    > 2004 bo akurat j.angielski to u mnie potega!
    >
    > Ci moi krewni zyja sobie w luksusie niczym jakas mafia a wokol szaleje
    > tragedia biedy i nedzy! I to sie dzieje juz teraz.
    > A przeciez po wejsciu Polski do UE polski prawnik bedzie cos znaczyl takze
    > poza Polska. Wez to pod uwage!
    > Juz teraz zreszta moi krewni, o ktorych zaczalem, ciagle wyjezdzaja za
    > granice na rozne konferencje, szkolenia i inne imprezki z okazji UE. Nie

    Bo cwaniaki maja monopol na uslugi prawnicze. W porownaniu z USA czy
    Niemcami mamy w kraju bardzo malo prawnikow. Ale do czasu. Niedlugo wejdzie
    ustawa o dopuszczeniu do zawodu prawnika szerszej grupy osob, skoncza sie
    dobre czasy. Nikt juz nie zaplaci prawnikowi np. za 30 min konsultacji
    100zl. Poleca w dol ceny wszystkich uslug.

  • 2. Data: 2003-09-28 15:09:50
    Temat: jak nie infrmatyka to co?
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    w czym sie w dzisiejszych czasach ksztalcic?
    mowie o perpektywie szukania pracy za 3-4 lata.

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 3. Data: 2003-09-28 15:17:44
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Adik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > w czym sie w dzisiejszych czasach ksztalcic?
    > mowie o perpektywie szukania pracy za 3-4 lata.
    >
    > --

    chyba lepiej zapytac na jakiejs grupie poswieconej edukacji,
    tutaj glownie dyskutuje sie o biezacej sytuacji na rynku pracy

    pozdrawiam
    Basia

  • 4. Data: 2003-09-28 15:36:26
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    bm wrote:
    > Użytkownik "Adik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > chyba lepiej zapytac na jakiejs grupie poswieconej edukacji,
    > tutaj glownie dyskutuje sie o biezacej sytuacji na rynku pracy

    ew jakas pl.rec.parapsychologia

    lub wrozbity :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 5. Data: 2003-09-28 16:31:23
    Od: Longinus <L...@S...gazeta.pl>

    "Adik" <a...@i...pl> wrote in news:bl6tjf$jr2$1@news.onet.pl:

    > w czym sie w dzisiejszych czasach ksztalcic?
    > mowie o perpektywie szukania pracy za 3-4 lata.

    Jesli w Polsce to NA PEWNO prawo!!
    Prawo, prawo i jeszcze raz prawo! To jest klucz do wszystkiego!

    A jesli masz inklinacje w kierunku nauk scislych to ekonomie.

    Ta sie sklada ze w naszym pieknym kraju jeszcze dluuuugo najlepiej beda
    zarabiac przedstawiciele pseudonauk raczej niz czegos uczciwego i
    przyzwoitego.

    A jak jestes zdecydowany na nauki scisle to
    biologia molekularna + j. angielski = i potem w USA bedziesz wspolczesnym
    kaplanem z ponad $100k rocznie.

    Powodzenia!

    --
    Z uszanowaniem dla wszystkich:
    Longinus

  • 6. Data: 2003-09-28 19:02:06
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Longinus wrote:

> [...]

    Jaja se robisz ? Prawo to najgorszy kierunek. Jak sie nie dostaniesz
    na aplikacje to jestes nikim. 5 lat zmarnowanych
    onsok

  • 7. Data: 2003-09-28 22:09:59
    Od: Longinus <L...@S...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2003-09-29 07:01:16
    Od: "Gucio" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Juz teraz zreszta moi krewni, o ktorych zaczalem, ciagle wyjezdzaja za
    > granice na rozne konferencje, szkolenia i inne imprezki z okazji UE. Nie

    Bo prawnicy to klika i złodzieje, którzy nic sobie robią z biedy ludzi i ich
    wyzyskują jak się da.
    Może nie wszyscy są tacy zdemoralizowani, ale wszyscy czerpią z tego
    korzyści

    Z uszanowaniem, ale nie dla złodziei i cwaniaków.
    Gucio.

  • 9. Data: 2003-09-29 09:26:06
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "Adik" <a...@i...pl> writes:

    > w czym sie w dzisiejszych czasach ksztalcic?
    > mowie o perpektywie szukania pracy za 3-4 lata.

    a w czym jestes dobry?
    do czego masz talent?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 10. Data: 2003-09-29 12:58:10
    Od: Longinus <L...@S...gazeta.pl>

    "Jarek K." <...@w...pl> wrote in news:bl8cln$stb$1@julia.coi.pw.edu.pl:

> [...]
    > skoncza sie dobre czasy. Nikt juz nie zaplaci prawnikowi np. za 30 min
    > konsultacji 100zl. Poleca w dol ceny wszystkich uslug.

    Tez uwazam, ze obecna sytuacja jest wysoce niesprawiedliwa i szkodliwa (takze
    spolecznie)!
    (Chociaz boje sie tak myslec, aby nie wyszlo na to, ze to zwyczajna zawisc
    wobec krewnych, o ktorych wspomnialem.)

    Ale z punktu widzenia udzielenia rady pytajacemu, ktory otworzyl ten watek:
    czy naprawde myslisz, ze ta NIEZWYKLE WPLYWOWA grupa odda swoje
    nieprzyzwoicie wysrubowane przywileje tak latwo i bez zacieklej walki?

    Czy to nie jest czasem tzw. "myslenie zyczeniowe" z Twojej strony?

    --
    Z uszanowaniem dla wszystkich:
    Longinus
    --