PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program "Zlote Mysli" - czy warto ?

  • 1. Data: 2003-09-28 09:11:24
    Temat: Program "Zlote Mysli" - czy warto ?
    Od: "A. Hycnar" <a...@z...org>

    No wlasnie zapisalem sie tam ostatnio ze wzgledu na moje zainteresowanie
    ebookami i przy okazji mozliwoscia niewielkiego zarobku. Ale nurtuje mnie
    pytanie czy dobrze zrobilem. Generalnie program prowadzi Wojciech Spytek i
    Mateusz Chlodnicki, ktorzy sa juz dosyc znani ze swych doskonalych programow
    partnerskich. Z drugiej jednak strony zainteresowanie ebookami jest
    niewielkie. Stad tez taka mala moja prosba. Prosze o obejrzenie jak tego
    projektu pod adresem http://www.zlotemysli.pl/?id_c=588 i w miare rzetelna
    informacje. Jesli ktos ma podobne zainteresowania do moich (ebooki) i uzna,
    ze warto sie tam zapisac, to bardzo prosze. Ja niestety na razie polecic nie
    moge, bo mam znikome pojecie o tym wszystkim, a nie chce nikogo wprowadzac w
    blad.

    A. Hycnar
    www.zakochani.org
    [HIT!] http://www.zlotemysli.pl/?id_c=588 [HIT!]