PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do wszytkich pracodawców, w tym również (a tu się ugryzę w język :P)

  • 1. Data: 2004-07-22 18:40:57
    Temat: Do wszytkich pracodawców, w tym również (a tu się ugryzę w język :P)
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    Sztuką jest zatrudniać ludzi mądrych i pozwalać im rozwijać firmę, bo firma
    to ludzie zwłaszcza w takich dziedzinach gdzię tworzy się i sprzedaje
    wartość intelektualną.
    Pozdrawiam

    ps. "mądrych" znaczy również mądrzejszych od siebie, czasami warto
    ograniczyć swoją władzę oraz "mądrych" nie znaczy wykształconych, bo w
    Polsce wykształcenie (te na paierze) żadko idzie w parze z mądrością.
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 2. Data: 2004-07-22 19:57:09
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 20:40:57 +0200, motto napisał(a):

    > , bo w
    > Polsce wykształcenie (te na paierze) żadko idzie w parze z mądrością.

    ^^^^^^ ^^^^^^^^

    trafnie to ująłeś ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof

  • 3. Data: 2004-07-22 19:59:01
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ograniczyć swoją władzę oraz "mądrych" nie znaczy wykształconych, bo w
    > Polsce wykształcenie (te na paierze) żadko idzie w parze z mądrością.

    Mysle, ze wszyscy pracodawcy od tej pory zaczna dostrzegac Twa madrosc, a
    wlasciwie madrzejszosc od nich samych.

  • 4. Data: 2004-07-22 20:29:31
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Ghost" <...@...com> wrote in message news:cdp6fu$g47$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mysle, ze wszyscy pracodawcy od tej pory zaczna dostrzegac Twa madrosc, a
    > wlasciwie madrzejszosc od nich samych.
    Nie szuakm pracy jeśli o tym piszesz :P Więc pudło.

  • 5. Data: 2004-07-22 20:33:42
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Krzysztof Kosminski" <k...@g...pl> wrote in message

    > trafnie to ująłeś ;-)
    Porównaj tą część z porzednią (tą nad ps.) teraz rozumiesz? :) Nie musisz
    podkreślać, wiem co napisałem. :P

  • 6. Data: 2004-07-23 09:10:49
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    > Porównaj tą część z porzednią (tą nad ps.) teraz rozumiesz? :) Nie musisz
    > podkreślać, wiem co napisałem. :P

    Hej! A czego się spodziewałeś? Zasunąłeś nam tutaj wielce filozoficzny tekst o
    mądrości, w którym zawarłeś kilka ortograficznych i interpunkcyjnych "kwiatków".
    Toż to aż się prosi o uszczypliwość...;-)
    yamma

  • 7. Data: 2004-07-23 09:39:20
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "yamma" <y...@w...pl> wrote in message
    > Hej! A czego się spodziewałeś? Zasunąłeś nam tutaj wielce filozoficzny
    tekst o
    > mądrości, w którym zawarłeś kilka ortograficznych i interpunkcyjnych
    "kwiatków".
    Porównaj ps. (od strony ortografii i interpunkcji) z treścią przed ps. Teraz
    uświadom sobie, że mi się podkreśla na czerwono błąd ortograficzny (zupełnie
    jak w wordzie :P), no pozostaje odrobina logiki i wynik gotowy. W tekście
    chodziło o jedną ważną kwestię, po to się zatrudnia specjalistów (nie
    koniecznie dyplomowanych, ale po prostu dobrych w tym co robią), aby słuchać
    ich rad, bo nie można znać się na wszystkim. Najgorsze jednak jest to, jak
    się zatrudnia takiego człowieka, a potem rzuca mu kłody pod nogi, bo ma być
    tak a nie inaczej bo tak jest dobrze i nie ważne że może być lepiej, a całą
    dyskusję kończy się zdaniem "Ja tu jestem szefem i nie będę z Tobą na ten
    temat dyskutował".

    > Toż to aż się prosi o uszczypliwość...;-)
    Jeśli patrzeć tylko na ps. to z całą pewnością tak :P
    Pozdrawiam

    ps. ostatnimi czasy wyobraź sobie, że nie mam problemów z pracą, niedawno
    podjąłem kolejną, a tym tygodniu dostałem propozycję pracy z dwóch kolejnych
    (nie składałem tam aplikacji). To już jednak OT, bo nie ja mam być tematem
    tego wątku.

  • 8. Data: 2004-07-23 12:16:46
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

> [...]
    (zupełnie
    > jak w wordzie :P), no pozostaje odrobina logiki i wynik gotowy.

    Odrobina logiki mówisz? To chyba jakieś Twojej logiki :)

    > chodziło o ....

    głęboka filozoficzna kwestia o szefach z niskim IQ jest zrozumiała - jej
    akurat nie musisz tłumaczyć

> [...]
    kolejnych
    > (nie składałem tam aplikacji). To już jednak OT, bo nie ja mam być tematem

    Kolejny zagadkowy ps? Też nie z tej bajki?

    Pozdrawiam Maciek

  • 9. Data: 2004-07-23 12:30:04
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Maciek" <i...@w...pl> wrote in message
    > głęboka filozoficzna kwestia o szefach z niskim IQ jest zrozumiała - jej
    > akurat nie musisz tłumaczyć
    Nie koniecznie z niskim, wręcz przeciwnie, gość ma wiedzę i praktykę w
    swojej działce (zarządzanie firmą), jednak nie zna się na wszystkim (nie
    musi, nikt od niego tego nie wymaga i dziwne byłoby gdyby się znał), a mimo
    to zgrywa wszechwiedzącego i nieomylnego, mimo, że jego zdania w pewnych
    tematach nie podziela nikt, bo po prostu nie ma racji. Domniemam, że wielu
    takich szefów. Dlatego napisałem, że (tu powtórzę) "Sztuką jest zatrudniać
    ludzi mądrych i pozwalać im rozwijać firmę, bo firma to ludzie zwłaszcza w
    takich dziedzinach gdzię tworzy się i sprzedaje wartość intelektualną."
    Dopisałem '"mądrych" znaczy również mądrzejszych od siebie' gdzie byś może
    dopowiedzieć należało "w pewnych dziedzinach" i dalej... Ehhh przecież to
    logiczne, czy wszytko trzeba pisać/mówić dosłownie i łopatologicznie?

    > Kolejny zagadkowy ps? Też nie z tej bajki?
    Jak już pisałem wcześniej, nie ja jestem tematem, więc nie będę kontynuował
    tego wątku.

  • 10. Data: 2004-07-23 12:52:29
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Znów powtórzyłeś to co w Twoim poście jest jasne.

    A co nie jest dla mnie jesne:

    1)
    "Porównaj tą część z porzednią (tą nad ps.) teraz rozumiesz? :) Nie musisz
    podkreślać, wiem co napisałem. :P"

    To mnie zaciekawiło bo sugerujesz że te błędy (nie czepiam się błędów)
    zrobiłeś specjalnie i są one w jakiś tajemniczy i niejasny dla mnie sposób
    powiązane z treścią.

    Maciek