PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrigley Poznań - Mistrz Produkcji

  • 1. Data: 2004-07-22 11:47:16
    Temat: Wrigley Poznań - Mistrz Produkcji
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!
    Jak w temacie, ktoś uderzał? Proszę o opinie.
    Pozdrawiam, Tomi

  • 2. Data: 2004-07-23 09:16:45
    Temat: Re: Wrigley Poznań - Mistrz Produkcji
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Użytkownik "Tomi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Jak w temacie, ktoś uderzał? Proszę o opinie.

    Oj uderzał, uderzał. Tak to wygląda jakbyś głową w mur... uderzał
    Sytuacja jaka znam jest taka:
    1. Lazisz na rozmowe z "native-speakerem" około godzinki (czasami chce ci
    dac do zrozumienia ze musisz byc amerykancem na produkcji w polsce (z
    zakresu jezyka, a to absurd) - etap 1

    2. To samo tylko test - etap2

    3. Na stanowiska np analityk finansowy i inne różne - to samo j/w.

    4. Dowiadujesz sie ze sie nie zakwalifikowałes... - no bo przeciez z
    polecenia lub układów już ktos gorszy od ciebie na ten stołek jest (taki
    Poznań kochany) a rekrutacja to tylko "przykrywka" - wiadomosc pewna, od
    pracownika firmy :))

    5. No cóż.. a kwalifikacje to zatrudnieni mają faktycznie super-duper (co
    ponirektórzy) np w Winogrady Biznes Center panienka siedząca w recepcji
    (czyli będąca wizytówką firmy) na ostatnim pietrze nie umiała sie "wytetać"
    jak oferowałes jej swą CV: " ... ee kolezanka zaraz przyjdzie bo na fajke
    wyszła" i takie podobne...!

    Układziki rulez. Jak potrzebują robola to moze sie dostaniesz..

  • 3. Data: 2004-07-23 09:32:58
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    W takim razie po ch... ta cała rekrutacja?
    Tomi

  • 4. Data: 2004-07-23 09:52:58
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 11:32:58 +0200, Tomi <t...@w...pl> napisał:

    > W takim razie po ch... ta cała rekrutacja?
    > Tomi

    Sadze, ze dla spokoju udzialowcow.

  • 5. Data: 2004-07-25 23:01:05
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    > W takim razie po ch... ta cała rekrutacja?
    > Tomi

    Aplikujesz do Wrigleya to zakładam że kumaty jesteś.
    Wiec chyba potrafisz sobie dpowiedziec?? Welkie koncerny mają:
    Dział kadr,
    Dział rekrutacji,
    Dział spraw osobowych,
    i jeszcze ch@@ wie ile działów.

    I jak myślisz? że zatrudnia sie tych od rekrutacji po to by pierdzieli w
    stołek?? Po czesci to racja, a druga strona medalu to rekrutacja jest by nie
    brali za darmo kasy a najważniejsze to.... sprawozdania licznowe który ilu
    przepytał itd.. czysta statystyka.

    PS: Im wiekszy koncern w rejonie poznania tym taka gimela wewnątrz i
    bezkompetencie, i ludzie zatrudniani " bo tata szycha itd" że jak bym ci
    podałprzykłądy (a sypię jak z rekawa) to bys nie uwierzył i sie za łeb
    złapał.

    PS2: kilka razuy za namową znajomego wysłałem w pare miejsc CV i przegrałem
    z kolesiami co... nie umieli CV napisac i takie byki ortograficzne były że
    jak zobaczyłem efekt koncowy i te papierki, to poszedłem po flache by po
    prostu dać se antidotum.

    Chodzi tu o trzy koncerny: jeden globalny, i dwa niemieckie potentaci
    branży.

    Już nie wierzę w dobre zatrudnenie na rynku poznańskim bez układów, tylko na
    kwalifikacje.
    Powodzenia.

  • 6. Data: 2004-08-10 14:41:14
    Od: "Magdalena Saracen" <m...@g...pl>

    Harry <H...@l...co.uk> napisał(a):

> [...]
    > jak oferowałes jej swą CV: " ... ee kolezanka zaraz przyjdzie bo na fajke

    Hmmmmm... to może moja koleżanka była, bo ona tam od niedawna
    jako "tymczasowa" robi :-)