PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opinie o "Renomie" ?

  • 1. Data: 2004-07-22 12:37:33
    Temat: Opinie o "Renomie" ?
    Od: "Radekx" <r...@n...pl>

    Witam
    Ma ktoś jakieś informacje, doświadczenia...

    --
    [ Radek Klensporf / Radekx | http://republika.pl//radekx ]
    [ | GSM 694 84 - 77 - 66 | ICQ 276192912]

  • 2. Data: 2004-07-23 14:21:02
    Temat: Re: Opinie o "Renomie" ?
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Jako kto masz tam pracować?
    Kontroler biletów?
    Generalnie firma jest syfiarska.
    AS

  • 3. Data: 2004-07-23 15:10:41
    Od: "Radekx" <r...@n...pl>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jako kto masz tam pracować?
    > Kontroler biletów?
    > Generalnie firma jest syfiarska.

    Jako kontroler biletów

  • 4. Data: 2004-07-23 15:43:32
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Jako kontroler biletów

    W jakim mieście?
    Bo podam na przykładzie Szczecina.
    Kontroler ma ze ściągniętej kary 19 złotych prowizji. Ściągalność oscyluje
    na poziomie 20%. Czyli za jednego spisanego otrzymujesz w zasadzie około 4
    złotych. Do tego musisz dodac ryzyko związane z karami za niewyrobienie
    limitu oraz za zgubienie legitymacji służbowej i druków wezwań. To kosztuje
    dość sporo.
    AS

  • 5. Data: 2004-07-23 19:46:42
    Od: "Radekx" <r...@n...pl>

    > W jakim mieście?

    Kontrola biletów w pociągach regionalnych w województwie wielkoposkim. Nie
    wiem jaki system płacowy, prawdopodobnie minimum + prowizja.

  • 6. Data: 2004-07-23 19:59:13
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    Na PKP jest o tyle dobrze, że prowizja jest od wezwań wystawionych a nie
    wpłaconych. jednak generalnie na kolei z gapolami jest baaardzo ciężko, więc
    na majątek nie licz;-)
    Tak samo nie licz na stały etat w renomie, dostaniesz tylko prowizję.
    AS

  • 7. Data: 2004-07-24 08:21:48
    Od: "Radekx" <r...@n...pl>

    > Na PKP jest o tyle dobrze, że prowizja jest od wezwań wystawionych a nie
    > wpłaconych. jednak generalnie na kolei z gapolami jest baaardzo ciężko,
    więc
    > na majątek nie licz;-)

    Ale nie wszyscy są Miłośnikami Kolei, więc ktoś tam za darmo chyba pojedzie
    ;-)

    > Tak samo nie licz na stały etat w renomie, dostaniesz tylko prowizję.

    Z tym będzie najgorzej bo może się okazać że mój miesięczny zarobek wyniesie
    kilkadziesiąt zlotych...

  • 8. Data: 2004-07-24 15:20:12
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Ale nie wszyscy są Miłośnikami Kolei, więc ktoś tam za darmo chyba
    pojedzie

    Właśnie;-)
    Kolega mi niedawno opowiadał, że kontrolował przez 24 ciągle i w sumie na
    dwóch wystawili 20 wezwań. Więc przelicz sobie sam;-)

    > Z tym będzie najgorzej bo może się okazać że mój miesięczny zarobek
    wyniesie
    > kilkadziesiąt zlotych...

    No bez przesady, ale żeby jakieś kokosy zbić, to chyba musisz iść do MPK i
    ewentualnie po godzinach w renomie dorabiać.
    AS