PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie sa perespektywy zatrudnienia po elektrotechnice?

  • 1. Data: 2004-07-22 19:51:01
    Temat: Re: Jakie sa perespektywy zatrudnienia po elektrotechnice?
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "Uzi" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cdp3lp$1hd$1@inews.gazeta.pl...
    > Teraz rozpoczne studia na wydziale elektrycznym Politechniki Ślaskiej
    > kierunek elektrotecyhnika i chciałem dowiedzieć się jakie sa obecnie
    szanse
    > na zatrudnienie (o przyszłość nie pytam - bo tego nikt nie wie, ale o
    opinie
    > ktos moze sie pokusic: )

    Sklepów ze sprzętem jest sporo ale nie wiem czy doktoratu nie wymagają.
    Maciek

  • 3. Data: 2004-07-23 08:54:30
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Sklepów ze sprzętem jest sporo ale nie wiem czy doktoratu nie wymagają.

    a po co komu w sklepie ze sprzetem absolwent elektrotechniki?

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-07-24 08:42:34
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "fotech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sklepów ze sprzętem jest sporo ale nie wiem czy doktoratu nie wymagają.

    >a po co komu w sklepie ze sprzetem absolwent elektrotechniki?

    >Wojtek

    Ostatnio często widzi się ogłoszenia - przyjmę do pracy w sklepie osobę z
    wykształceniem minimum średnim lub wyższym....

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-07-24 13:51:18
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > Ostatnio często widzi się ogłoszenia - przyjmę do pracy w sklepie osobę z
    > wykształceniem minimum średnim lub wyższym....

    W tej chwili coraz więcej osób z wyższym wykształceniem pracuje na
    stanowiskach robotniczych. I to nie jest żadna ujma na honorze. Po prostu tak
    juz będzie. Tomek

  • 6. Data: 2004-07-24 21:22:29
    Od: "Damianos" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > na zatrudnienie (o przyszłość nie pytam - bo tego nikt nie wie, ale o opinie

    O prace to ty się nie martw (sporo tego jest), martw się o to żeby skończyć
    studia na tym wydziale. Niektórzy ludzie którzy tam wykladają są delikatnie
    mówiąc pokręceni.

  • 7. Data: 2004-07-26 20:41:26
    Od: "Krzysztof Falkowski" <k...@p...fm>

    Skończyłem wydz. Elektryczny Politechniki Warszawskiej. Z pracą nie ma
    problemu przynajmniej na chwilę obecną. Jednak dużo bardziej niż studiami
    przejmowałbym się na Twoim miejscu nauką języków obcych. Jak chcesz mieć
    poważną pracę za sensowne pieniądze znajomość angielskiego czy niemieckiego
    jest niezbędna.
    Życzę Ci wytrwałości w dążeniu do tytułu mgr inż naprawdę warto.