PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do wszytkich pracodawców, w tym również (a tu się ugryzę w język :P)

  • 11. Data: 2004-07-23 12:55:02
    Temat: Re: Do wszytkich pracodawców, w tym również (a tu się ugryzę w język :P)
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cdqme6$28q9$1@news.mm.pl...
    > "yamma" <y...@w...pl> wrote in message
    > tekst o
    > "kwiatków".
    > Porównaj ps. (od strony ortografii i interpunkcji) z treścią przed ps.
    Teraz
    > uświadom sobie, że mi się podkreśla na czerwono błąd ortograficzny
    (zupełnie
    > jak w wordzie :P), no pozostaje odrobina logiki i wynik gotowy.

    Tak, wynik gotowy -> rzniesz glupa.

  • 12. Data: 2004-07-23 16:16:13
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Maciek" <i...@w...pl> wrote in message
    > To mnie zaciekawiło bo sugerujesz że te błędy (nie czepiam się błędów)
    > zrobiłeś specjalnie i są one w jakiś tajemniczy i niejasny dla mnie sposób
    > powiązane z treścią.
    Ale czego tu nie rozumiesz? Jak dla mnie EOT, nie rozumiesz? Twój problem
    nie mój.

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 13. Data: 2004-07-23 16:16:58
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Ghost" <...@...com> wrote in message news:cdr1s2$7k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tak, wynik gotowy -> rzniesz glupa.
    Ciekawe, wręcz pasjonujące.

  • 14. Data: 2004-07-24 09:37:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    motto <m...@w...pl> wrote:
    > Nie szuakm pracy jeśli o tym piszesz :P Więc pudło.

    ale w tym watku prezentujesz wlasnie to, co tak pietnujesz. Zaliczyles
    wpadke i za cholere nie chcesz sie do tego przyznac - jak kazdy nieomylny
    szef.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 15. Data: 2004-07-26 06:04:22
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > Ale czego tu nie rozumiesz? Jak dla mnie EOT, nie rozumiesz? Twój problem
    > nie mój.

    Sztuka jest umieć formułować swoje myśli w sposób zrozumiały dla innych.
    Może szef po prostu nie rozumie o czym Ty do niego mówisz :)
    Ale to już jego problem, nie Twój, prawda?

    Maciek

  • 16. Data: 2004-07-26 17:58:17
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cdtaul$72d$1@news.onet.pl...
    > ale w tym watku prezentujesz wlasnie to, co tak pietnujesz. Zaliczyles
    > wpadke i za cholere nie chcesz sie do tego przyznac - jak kazdy nieomylny
    > szef.
    Obawiam się (jak to ktoś powiedział) że "interpreter Ci nawalił" :) Choć to
    może mi szwankuje, ciężko wyczuć.