PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koszty badania środowiska pracy

  • 1. Data: 2004-07-22 12:29:41
    Temat: Koszty badania środowiska pracy
    Od: " fresa" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jakie są koszty następujących badań:
    - stężenia pyłów przemysłowych (betoniarnia, spawalnia)
    - natężenie hałasu (betoniarnia)
    prawdopodobnie takie będą zalecenia pipu...

  • 2. Data: 2004-07-22 12:52:44
    Temat: Re: Koszty badania środowiska pracy
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 12:29:41 +0000 (UTC), fresa
    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Jakie są koszty następujących badań:
    > - stężenia pyłów przemysłowych (betoniarnia, spawalnia)
    > - natężenie hałasu (betoniarnia)
    > prawdopodobnie takie będą zalecenia pipu...

    Sie pyta inspektora pip, ktora firme poleca i sie dowiesz jakie koszty w
    tej firmie.

  • 3. Data: 2004-07-22 13:13:22
    Od: " fresa" <f...@W...gazeta.pl>

    Idę na urlop, więc pytam Was...

  • 4. Data: 2004-07-22 19:11:44
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik " fresa" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są koszty następujących badań:
    > - stężenia pyłów przemysłowych (betoniarnia, spawalnia)
    > - natężenie hałasu (betoniarnia)
    > prawdopodobnie takie będą zalecenia pipu...

    znałem panią, która czymś takim się zajmowała - tzn. w okolicznych firmach
    produkcyjnych była zatrudniana na jakąś część etatu - zajmowała się zarówno
    tymi pomiarami i badaniami jak i papierkową robotą - zgłaszaniem do
    odpowiednich urzędów - zwykle w jednym miejscu zarabiała 300 zł /mies.

    pozdr
    Krzysiek