PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa dla pracownika przy likwidacji spolki

  • 1. Data: 2004-07-22 17:08:26
    Temat: odprawa dla pracownika przy likwidacji spolki
    Od: "wcale_nie" <wcale_nie@_wytnijto_interia.pl>

    Witam!
    Czy w momencie likwidacji Spolki Cywilnej a nastepnie przejscia do jednego z
    wlascicieli wczesniej istniejacej spolki, ale do nowej firmy nalezy mi sie
    3-miesieczna uprawa (umowa na czas nieokreslony). Dawna Sp. Cywilna.

    z gory thx

    --
    pozdrawiam
    Agness

  • 2. Data: 2004-07-22 18:53:04
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 22 Jul 2004 19:08:26 +0200, "wcale_nie"
    <wcale_nie@_wytnijto_interia.pl> zakodował:

    >3-miesieczna uprawa (umowa na czas nieokreslony). Dawna Sp. Cywilna.

    Ile osób zatrudnia firma zwalniająca? Jak poniżej 20 to odprawa się
    nie należy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-07-23 22:33:23
    Od: "wcale_nie" <wcale_nie@_wytnijto_interia.pl>

    Kaizen wrote:

    > Ile osób zatrudnia firma zwalniająca? Jak poniżej 20 to odprawa się
    > nie należy.

    ponizej;(
    --
    pozdrawiam