PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy znajomosc jezykow rzeczywiscie pomaga w znalezenie pracy ?

  • 11. Data: 2004-02-06 22:15:54
    Temat: Re: Czy znajomosc jezykow rzeczywiscie pomaga w znalezenie pracy ?
    Od: w...@p...onet.pl

    Znajomość języków nie pomaga. to po prostu kolejny hak, żeby odwalić jak
    największą ilość kadnydatów. Nie liczę już, ile razy w ogóle się do mnie nie
    odezwano (znam trzy języki), ale tylko raz rzeczywiście sprawdzano moją
    znajomość języka. Pracy nie dostaję z innych powodów: bo nie jestem kobietą, bo
    pracowałem za krótko albo nie tam, gdzie trzeba było, bo mam nie taki
    wykształcenie, bo jestem za młody lub za stary. W większości przypadków w ogóle
    nikt się nie odzywał.
    Podsumowaując: nie wiem, co trzeba mieć po swojej stronie, żeby rozmowa w
    sprawie zatrudnienia posunęła się aż do sprawdzania znajomości języka obcego.
    Można więc spokojnie pisać w tym miejscu wszelkie bzdury, ponieważ i tak
    kandydatura zostanie wcześniej odrzucona z kilku innych powodów.

  • 12. Data: 2004-02-06 22:15:54
    Od: w...@p...onet.pl

    Użytkownik "marcin" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wiarygodne, było w telewizji ale nie pamietam kto je przeprowadzil i chyba
    > troche przekrecilem bo byl to raczej stosunek 20/80 a nie 10/90

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że się ośmieszasz?
    Tak dla porzadku pytam...

    Sigurd