PracaGrupypl.praca.dyskusje › Europrojekt

  • 1. Data: 2004-02-03 15:08:12
    Temat: Europrojekt
    Od: " puma" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy ktoś słyszał o pracy w tym przdsięwzięciu? Jest to wspólna inicjatywa PLD
    i firmy Europrojekt z Łodzi. Wszystko wyglada ok., tylko dziwne że przed
    podjęciem współpracy (działalność gospodarcza, a jakże)trzeba przejść płatne
    szkolenie 600zł, bez zwrotu pieniędzy. Czy nie jest to czasem naciąganie na
    płatne szkolenia, po których pracy nie będzie?

  • 2. Data: 2004-02-03 17:02:36
    Temat: Re: Europrojekt
    Od: Marcin Smieszek <smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    puma wrote:
> [...]
    > szkolenie 600zł, bez zwrotu pieniędzy. Czy nie jest to czasem naciąganie na
    > płatne szkolenia, po których pracy nie będzie?
    jezeli firma nie zgodzi sie na potracenie kosztow szkolenia z Twojej
    przyszlej pensji (czy czego tam), to IMHO nalezy ja omijac szerokim lukiem.

    marcin

  • 3. Data: 2004-02-03 18:23:43
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "Marcin Smieszek" <smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> wrote in message

    > przyszlej pensji (czy czego tam), to IMHO nalezy ja omijac szerokim
    lukiem.

    takim szerokim lukiem, ze nawet poza polske mozesz wyjsc.

    pozdr
    mikl

  • 4. Data: 2004-02-03 18:58:54
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > lukiem.
    >
    > takim szerokim lukiem, ze nawet poza polske mozesz wyjsc.
    >
    > pozdr
    > mikl

    Możliwe, ale tylko poza Polske "B" czyli taką, gdzie ludziom nie chcialo sie
    uczyc i biora wszystko w nadzieji na cud.

    andrzej

  • 5. Data: 2004-02-03 19:32:12
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "andrzej" <b...@o...pl> wrote in message

    > Możliwe, ale tylko poza Polske "B" czyli taką, gdzie ludziom nie chcialo
    sie
    > uczyc i biora wszystko w nadzieji na cud.

    Mozliwe :] a co mowi stare przyslowie ?

    Cudów nie ma !!

    pozdr.
    mikl