PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?

  • 21. Data: 2005-07-18 09:18:18
    Temat: Re: Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    S <s...@i...op.pl> napisał(a):

    > Etatowi "internauci", dobrze opłacani propagandziści muszą "się wykazać"

    Chętnie bym sobie dorobił jako "etatowy internauta" - może znacie partie która
    potrzebuje kogoś na takie stanowisko? :) Tylko nie lewicową, tej ideologii
    nawet za dużą kasę nie chciałbym propagowac ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2005-07-18 12:36:48
    Od: S <s...@i...op.pl>

    Piotr wrote:

    > Chętnie bym sobie dorobił jako "etatowy internauta"

    To raczej tylko w partiach "lewicowych" i to (jak zwykle u nich) wszystko
    "po znajomości"

    > Tylko nie lewicową, tej
    > ideologii nawet za dużą kasę nie chciałbym propagowac ;)

    Ocho, czyżbym uderzył w *samo* *sedno* sprawy?!
    Bo jakiej reakcji możnaby się spodziewać jeśli moja teza jest prawdziwa?
    To spece od prowokacji, to mistrzowie intrygi, *specjaliści* z dużą praktyką
    (ich szefowie mają długi staż w PRL, gdzie *propaganda* była *podstawą* ) -
    więc chyba nagle nie zaczną tutaj naiwnie pisać "nie, to nie my" ;-)

    Tak, ci moskiewscy spece (i ich uczniowie) są raczej głównie do dyspozycji
    partii lewicowych.
    Partie prawicowe też się *powinny* zainteresować tego typu działalnością,
    jeśli chcą być skuteczne.
    Nie wiem dlaczego się utarło, że tylko "lewica" ma licencję na *brudną*
    *robotę* i że jej elektorat jej i tak to wybaczy...

  • 23. Data: 2005-07-19 06:29:51
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    S <s...@i...op.pl> napisał(a):

    > To raczej tylko w partiach "lewicowych" i to (jak zwykle u nich) wszystko
    > "po znajomości"

    Szkoda. Ale pytanie było jak najbardziej serio, skoro zdarza się już że partie
    szukają członków przez ogłoszenia o pracę to jestem ciekawy czy istnieje i jak
    wygląda rynek internetowej reklamy politycznej.

    > Ocho, czyżbym uderzył w *samo* *sedno* sprawy?!

    Co masz dokładniej na myśli? Nie jestem zwolennikiem socjalizmu a trudno
    byłoby reklamować produkt który uważa się za g**** ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2005-07-19 12:00:02
    Od: S <s...@i...op.pl>

    Piotr wrote:

    > trudno byłoby reklamować produkt który uważa się za g**** ;)

    Coś ty - gdzie tam "trudno"!
    W interesach sentymenty się nie liczą a chłodny dystans do wykonywanej
    roboty to rekwizyt *profesjonalimu*
    Chcesz mi wmówić, że autorzy reklamy np. podpasek firmy X tak znowu bardzo
    kochają tą firmę i jej produkty?!

    Ja najwyżej czasem mógłbym się zakochać w tych panienkach które grają tam
    główne role ;-)

  • 25. Data: 2005-07-19 17:45:55
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    ucz się j. angielskiego - Unia Cię znajdzie i zacznie
    rozpieszczać...

  • 26. Data: 2005-07-20 05:28:27
    Od: Piotr <s...@r...com>

    bezrobotny napisał(a):
    > ucz się j. angielskiego - Unia Cię znajdzie i zacznie
    > rozpieszczać...

    A tak apropos rozpieszczania przez UE to niech autor wątku zainteresuje
    się dotacjami na rozpoczęcie DG albo jak woli pracować u kogoś
    refundacjami dla zatrudniających osoby powyżej 50 roku życia.
    Angielskiego znać nie musi :P

  • 28. Data: 2005-07-22 13:14:13
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    wypowiedzi na tej liscie i w innych śodkach masowego przekazu, opinie
    znajomych, obcych ludzi - uslyszane na ulicy, w tramwaju dzielę na
    optymistyczne - mozna sobie u nas w polsce poradzić, nie jest , mimo iz rzad,
    administracja lagodnie mowiac nie ulatwiaja i pesymistyczne - czyli, ze
    ogolnie to jest zle, do d... i h..., ogromne bezrobocie, wszedzie bieda i
    nedza, bogaci (czyli ONI) sie bogaca, biedni ( czyli MY) biednieja - nic tylko
    siasc i plakac

    zdecydowanie wole te optymistyczne, a wy ?

  • 29. Data: 2005-07-22 13:36:47
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>

    Użytkownik "Forest" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tylko
    > siasc i plakac
    >
    > zdecydowanie wole te optymistyczne, a wy ?

    To nie jest kwestia tego, co kto woli. Prawda jest po prostu rozdwojona.
    Powody do optymizmu, mimo trudnosci, maja mlodzi, dobrze wyksztalceni, z
    jezykami obcymi i jakas specjalistyczna umiejetnoscia oraz starsi, ktorzy za
    zeszlego ustroju nie robili niskowykwalifikowanej roboty typu "czy sie stoi,
    czy sie lezy...", ale zdobyli doswiadczenie majace dzis wartosc rynkowa.
    Oraz ci przedsiebiorczy, niezaleznie od wieku. Natomiast ludzie z bylych
    PGRow lub tacy, ktorzy przebimbali sobie iles lat w panstwowej firmie nie
    rozwijajac swoich kwalifikacji i nie zauwazajac, jak swiat sie zmienia,
    ludzie, ktorzy wybrali sobie studia bez zastanowienia i tylko imprezowali w
    trakcie, byli pracownicy PGRow, ludzie nie umiejacy sie wyleczyc z zeszlej
    mentalnosci i kilka innych grup spolecznych to ci, ktorych pesymizm da sie
    rozumiec. Mogliby sie wydostac ze swojego polozenia, ale wymagaloby to
    znacznie wiekszego wysilku niz u tych uprzywilejowanych, a oni zwykle nie
    maja sily ani motywacji do tego wysilku - ani wiary w to. Narzekajac,
    zwalaja wine na czynniki niezalezne od nich samych i w ten sposob unikaja
    zarowno obnizenia (czy tez urealnienia) mniemania o sobie, jak i ryzyka
    wysilku.

    I.