PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?

  • 11. Data: 2005-07-17 06:09:54
    Temat: Re: Czy taki ktos ma sie hibernować i poczekać na lepsze czasy?
    Od: Eric <e...@o...pl>

    Polska , mieszkam w Polsce....tra la la

    Facet pisze o marazmie a Oni tu SLD zobaczyli ???

    W dyskusji porusza się różne aspekty ale "za ten" to mie trafia szlag...

    Polska, mieszkam w Polsce...raz jeszcze

    Wyrazy szacunku

  • 12. Data: 2005-07-17 07:50:06
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Leszek:

    > Ale czy podjąłeś jakąś próbę znalezienia nowej pracy ? Przyznam szczerze, ale
    > to rozumowanie "rencinka" byle do "emeryturki" troche mnie zmroziło.

    (z resztą się zgadzam, ale...):
    Odnoszę wrażenie, że określenie "rencinka" nie było "pieszczotliwym"
    oczekiwaniem "emeryturki", ale zostało uzyte w celu zobrazowania
    wielkości (czy raczej małości ;-) ) renty.

    --
    Magda

  • 13. Data: 2005-07-17 09:09:56
    Od: S <s...@i...op.pl>

    Immona wrote:

    > Ta teoria spiskowa nie bardzo trzyma sie kupy.

    To nie żadna "teoria spiskowa" tyko dość powszechna praktyka na świecie, nie
    wiem dlaczego akurat Polska ma być wyjątkiem. Tylko tyle, że w dojrzałych
    demokracjach ludzie są delece bardziej uodpornieni na tego typu manipulacje
    (no, może z wyjątkiem USA)

    > akurat ta grupa zdecydowanie nie jest lewicowa i SLDowska.

    A *któż* jeszcze dzisiaj ma jakiekolwiek złudzenia co do "lewicowości" SLD!?
    Koń by się uśmiał!

    Polska disiaj to kombinacja dziewiętnastowiecznego *wyzysku*
    kapitalistycznego, *feudalnego* stawiania się "elit" ponad prawem oraz
    PRL-owskiej "wolności" gospodarczej, biurokracji i arogancji władzy...

    > wykorzystujac do tego powierzchnie reklamowa w mojej stopce. :)

    To akurat jest zbyt oczywiste żeby się ktokolwiek nabrał - poza tym któż to
    czyta!

  • 14. Data: 2005-07-17 09:33:54
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    S wrote:

> [...]
    []
    > Polska disiaj to kombinacja dziewiętnastowiecznego *wyzysku*
    > kapitalistycznego, *feudalnego* stawiania się "elit" ponad
    > prawem oraz PRL-owskiej "wolności" gospodarczej, biurokracji i
    > arogancji władzy...

    Poniewaz zaczynalem jeszcze za komuny to musze stwierdzic, ze po
    pomysle Rakowskiego na gospodarke i domyslnym hasle "robta co
    chceta" rynek uslug znacznie sie pogorszyl jesli chodzi o popyt i
    jednoczesnie jakosc uslug.
    Moim zdaniem popelniono duzy blad, ktorego nie zrobili juz Czesi,
    ze Mazowiecki podlizal sie komunie swoja "gruba kreska".
    Konsekwencje ponosimy do dzisiaj i bedziemy ponosic jeszcze wiele
    lat a efekty widac dookola a dla slepych w pracach sejmowych
    komisji sledczych.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    http://www.uniprojekt.com

  • 15. Data: 2005-07-17 11:07:50
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    A co to jest hibernacja ?
    Hibernacja rozumiem przeczekać.
    Na co czekać ?
    Jeśli masz już wypracowane lata do emerytury, to masz na co czekać.

    Jeśłi mieszkasz z rodziną, która ma jakiś dochód, to też dużo lepiej.
    Masz co robić, masz czas.
    Siedząc w domu , życie jest dużo tańsze i zdrowsze (można uprawiać warzywa,
    gotować, dopilnować dzieci,........). To jest ta hibernacja.
    Co w tym rozwiązaniu jest złego ?
    Niesprawiedliwy podział dochodów. Ty nigdy w ten sposób nie wypracujesz
    emerytury.

    A jeśli nie masz ani wypracowanej emerytury, ani rodziny ?
    Można pójść kraść, ale łatwiej jest kraść tym, którzy mają dostęp do dóbr, a
    więc pracującym.
    WIęc co zostaje ?
    Myślę, że beznadziejność znalezienia pracy, może być siłą napędową ludzkości.
    A pracujący niech mają nadzieję, że on nie stracił nadziei
    i będzie robił to pokojowymi, a nie arabskimi metodami.

  • 16. Data: 2005-07-17 12:04:50
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Sun, 17 Jul 2005 11:09:56 +0200, S wrote:

    > Polska disiaj to kombinacja dziewiętnastowiecznego *wyzysku*
    > kapitalistycznego, *feudalnego* stawiania się "elit" ponad prawem oraz
    > PRL-owskiej "wolności" gospodarczej, biurokracji i arogancji władzy...

    To ja chyba w innej Polsce mieszkam.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fysigunkus - A person who lacks curiosity

  • 17. Data: 2005-07-17 12:17:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.pl> wrote:

    > Albo w enklawie :-))))

    Zaradnych?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 18. Data: 2005-07-17 12:17:51
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Jarek Hirny wrote:

    > To ja chyba w innej Polsce mieszkam.

    Albo w enklawie :-))))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.
    http://www.uniprojekt.com

  • 19. Data: 2005-07-17 12:42:01
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Przemysław Maciuszko wrote: