PracaGrupypl.praca.dyskusjeComarch - zarobki programisty? › Re: Comarch - zarobki programisty?
    From: "Tytus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Comarch - zarobki programisty?
    Date: Sat, 5 Nov 2005 22:16:23 +0100

    > Chcialbys od razu tłuc kasę, bo uwazasz ze jestes taki wspanialy ???

    A kim Ty jesteś żeby mnie oceniać? Znasz mnie? Widziałeś chociaż? To nie
    wyskakuj tutaj z takimi tekstami.

    > Czlowieku, pracodawca musi cie najpierw poznac, zanim ci zacznie solidnie
    > placic. To oczywiste, jak budowa cepa jednoosiowego.

    Taa??? To ciekawe, bo jak dotąd wszyscy moi pracodawcy płacili mi od samego
    poczatku dużo więcej niż proponował Comarch (a gdy mnie poznali, to
    dostawałem podwyżki).
    To co mi zaproponował Comarch, to była pensja dla człowieka po studiach, bez
    doświadczenia. Niestety, ale jesli pracodawca stawia duże wymagania, to
    powinien się liczyć z tym, że będzie musiał dużo zapłacić. A to, że ludzie
    godzą się pracować za najniższą krajową, to jest smutne (i psuje rynek).
    Poza tym czy ja napisałem, że to było w okresie próbnym? Taką pensję
    proponowali. Z możlwiością "jakiegoś" podwyższenia po pewnym czasie.

    > To, ze masz 4 lata, jako programista, wcale nie znaczy, ze umiesz
    > programowac.

    I znowu to samo: a skąd niby to wiesz? hę?
    Znam wielu programistów, którzy mają dużo więcej lat pracy za sobą, a nie
    umieją nawet połowy tego co ja. A z drugiej strony znam też kilku takich,
    którzy jeszcze studiują i potrafią mnie bez problemu zagiąć :-)

    >Ja mam 11 lat doswiadczenia i uwazam ze nadal sporo powinienem
    > sie nauczyc.

    To się bierz do nauki zamiast pisać nietrafione komentarze ;-P
    Nie napisałem, ile mam lat doświadczenia żeby się chwalić ale żeby
    podkreślić, że je mam i nie jestem zielony.

    Tytus