PracaGrupypl.praca.dyskusjeComarch - zarobki programisty? › Re: Comarch - zarobki programisty?
    From: "Krzysztof" <o...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Comarch - zarobki programisty?
    Date: Sat, 5 Nov 2005 21:45:40 +0100

    > Mi zaproponowali 3,5-4k brutto, czyli jakieś 2,3-2,6 netto...
    > Śmiech na sali...
    > Mam 4 lata doświadczenia jak programista.

    Chcialbys od razu tłuc kasę, bo uwazasz ze jestes taki wspanialy ???
    Czlowieku, pracodawca musi cie najpierw poznac, zanim ci zacznie solidnie
    placic. To oczywiste, jak budowa cepa jednoosiowego.
    To, ze masz 4 lata, jako programista, wcale nie znaczy, ze umiesz
    programowac. Ja mam 11 lat doswiadczenia i uwazam ze nadal sporo powinienem
    sie nauczyc.