PracaGrupypl.praca.dyskusje › Comarch - zarobki programisty?

  • 11. Data: 2005-11-06 20:00:22
    Temat: Re: Comarch - zarobki programisty?
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Co zatem skłoniło tak doświadczonego i zdolnego człowieka do opuszczenia
    > pracodawców potrafiących tak dobrze docenić jego umiejętności? :-P

    Likiwdacja działu/przejście firmy na outsourcing :oP

    Tytus

  • 12. Data: 2005-11-06 20:22:15
    Od: "TomT" <...@...tp>

    > Mi zaproponowali 3,5-4k brutto, czyli jakieś 2,3-2,6 netto...
    > Śmiech na sali...
    > Mam 4 lata doświadczenia jak programista.

    Hej

    A możesz podać mniej/wiecej co robileś za ile i jakich wymagało to
    umiejętności ?

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-11-07 13:21:30
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl>

    Dnia Sat, 5 Nov 2005 22:16:23 +0100, Tytus naskrobałeś/łaś:

    >A kim Ty jesteś żeby mnie oceniać? Znasz mnie? Widziałeś chociaż? To nie
    >wyskakuj tutaj z takimi tekstami.
    Twój wygląd wpływa na to jakim jesteś programistą?
    Wow.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12 latka no 1. on p.r.a

  • 14. Data: 2005-11-07 16:30:03
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Twój wygląd wpływa na to jakim jesteś programistą?

    No, i zaczęło się dziecinne czepianie za słowa... :-P

    Tytus

  • 15. Data: 2005-11-07 16:38:58
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > Z ciekawości, w którym dziale?

    No... w dziale programistów :-) Zapewne mają jeszcze jakieś swoje podziały
    na sekcje itp. ale niestety, nawet jeśli była o tym mowa podczas rozmów
    rekrutacyjnych, to wyleciało mi to z głowy (to było już jakiś czas temu).

    Tytus